Olika färg på tröjorna, som tur är!

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Inläggav alfax » lör dec 17, 2005 12:32 am

Hur vi spelade ? ja det har vi inte glömt , vi tog en poäng borta efter att tagit 3 hemma mot SUPERLAGET.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum

Inläggav Lakers00 » lör dec 17, 2005 12:25 pm

Piggelin skrev:Det är konstigt att Arboga nu får låna Johan Berggren som spelat i Lakers.
Det var precis det här som inte gick att göra ifjol när Lakers skulle låna Simon Skoog från HV71. Han hade ju spelat i Mörrum, och dom låg i samma serie som Lakers. Men nu går det tydligen att låna spelare hur som helst. Är reglerna ändrade eller. :?: :?:

Tror den övergången kommer återkallas, för som sagt vad jag har förstått så får man inte låna ut samma spelare till två olika klubbar i samma serie! Är det någon som vet med säkerhet??
-Vill ni se Hockey med fart? Växjö HC såklart!!-
Användarvisningsbild
Lakers00
Forumterrorist

Inläggav majjen » lör dec 17, 2005 1:54 pm

Rögleiterna är på hugget!
På något sätt landar alla diskussioner i ointressanta frågor om Rögle är bäst eller sämst i världen. Men hallå kära Lakejer: Ta inte upp de kastade handskarna! Ignorera!

Det jag tyckte var värt några ord var det faktum att spelare kommer och går mellan klubbarna. Seinfeld kommenterade det så här: "Det du håller på är en tröja."
Förra årets knasiga NHL-bojkott-säsong satte fart på karusellen. Tycker mej märka en trend där lagen blir stabilare, dvs. färre byten när fönstren öppnas.

Piggelin höjde nivån på tråden!
Visst, det här är ju ett typiskt lexSkoog-fall! Har man ändrat reglerna? Bra i så fall! Om en kille hamnar helt snett måste det finnas möjligheter till byten.
Men jag hoppas att klubbarna blir än mer restriktiva till in och ut värvningar. Låt kontinuitet va ledord!
majjen
Forumproffs

Inläggav Fröken Svår » mån dec 19, 2005 10:08 am

majjen skrev:Rögleiterna är på hugget!
På något sätt landar alla diskussioner i ointressanta frågor om Rögle är bäst eller sämst i världen. Men hallå kära Lakejer: Ta inte upp de kastade handskarna! Ignorera!

Det jag tyckte var värt några ord var det faktum att spelare kommer och går mellan klubbarna. Seinfeld kommenterade det så här: "Det du håller på är en tröja."
Förra årets knasiga NHL-bojkott-säsong satte fart på karusellen. Tycker mej märka en trend där lagen blir stabilare, dvs. färre byten när fönstren öppnas.

Piggelin höjde nivån på tråden!
Visst, det här är ju ett typiskt lexSkoog-fall! Har man ändrat reglerna? Bra i så fall! Om en kille hamnar helt snett måste det finnas möjligheter till byten.
Men jag hoppas att klubbarna blir än mer restriktiva till in och ut värvningar. Låt kontinuitet va ledord!

Mycket bra sammanfattat. Alla makt åt majjen, vår befriare! 8)
Användarvisningsbild
Fröken Svår
Forumproffs

Föregående

Återgå till Silly Season