Nästa säsongs mål!

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Nästa säsongs mål!

Inläggav PeacE_FroG » tis mar 14, 2006 10:21 am

Bör vara kvalserien tycker jag..Det är dags att ta det steget..Tror med säkerhet att det är Kempes ambition också...Men för att nå detta mål behövs ju åtskilliga förbättringar...målvaktspelet har juh varit bedrövligt...men nått som har varit ännu sämre som också gjort målisarna sämre är våra "backar" förutom några undantag..Även forwards defensiva arbete har inte hållit måttet..Skärpning skärpning till nästa säsong

För att nå kvalserien måste vi spela mer stabilt inte blanda toppmatcher med totala genom klappningar..denna stabilitet hoppas jag Kempe lyckas tillföra... 7 förluster i rad i slutet av allsvenskan (eller hur många det var) det håller fan inte..då har man misslyckats totalt som tränare att inspirera sina spelare. Även om det inte fanns nått sportsligt att spela för så kunde man juh bjuda till lite för vår underbara publik och klack! (mer hjärta tack!)

Några värvar tips har jag inte...för där har nog sportchefen mer kompetens än jag...hoppas ja 8)
Användarvisningsbild
PeacE_FroG
Forumamatör

Inläggav Räven » tis mar 14, 2006 11:20 am

PeacE_FroG: Håller med i det du skriver, lägger till att de sista 7 matcherna också var viktiga för våra sponsorer, samt att vi såg väl alla hur det gapade tomt på sponsorplatserna på läktarna. I början av säsongen var det lottning till sponsorplatserna, för så många anmälde intresse. Mot slutet låg de kvar på fikabordet, ingen ville gå. Det var verkligheten på några företag som jag känner till. Och vad berodde det på?

Vi snackar på annan plats hur vi ska locka folk till matcherna? Ganska enkelt svar på den frågan, kan jag tycka.

Målet bör självklart vara ES-kval, allt annat kan nästan bedömmas som tjänstefel, givetvis under förutsättning att det finns ekonomi för det.

Sedan behövs förstärkning på exakt varenda position om dett eventuella mål ska uppfyllas. Och jag överlåter också det arbetet till utsedda personer, det är så mycket att ta hänsyn till, för att få ett fungerande lag och hitta rätta gubbarna.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum

Inläggav Malul » tis mar 14, 2006 11:24 am

nästa säsong med nya playoff-platser att slåss om kommer väl antagligen att få upp intresset sista omgångarna markant,bra ändring det där!

självklart måste kvalserien vara målet för oss,vi visade att vi kunde vara med och nosa i år och naturliga steget blir ju att kvala uppåt!

jag hoppas vi kan få chrille att stanna så vi håller hans kedja intakt och förstärker med en ytterligare stark femma,känns som att bredden inte fanns denna säsong för att kunna vara med i toppen!
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.

Växjö Lakersissä!!
Användarvisningsbild
Malul
c/o LL´s Forum

Återgå till Silly Season