Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Om det du säger är sant, så kan man alltså sluta tro på en underskrift från Mchöft?ZAP skrev:Vad jag har hört så tycker man från Lakers sida att det är en för stor risk med McHöft. Man inriktar sig i första hand på att vaska efter någon guldklimp i överfyllda ES-trupper i stället.
Spännande att se vad det blir, men det börjar bli rätt hög tid med bara fem veckor kvar till seriestart...
ZAP skrev:Spännande att se vad det blir, men det börjar bli rätt hög tid med bara fem veckor kvar till seriestart...
InmeDes skrev: Han dansade en sommar eller vinter om ni vill och så var det bra med det.
InmeDes skrev:Jag utgår ifrån att ni kan presentera mer positiva scenarier men dessa anser jag vara fullt tillräckliga för att avstå kontrakt.
Man kan ju alltid drömma om ett scenario likt A La PilutPrimeau skrev:InmeDes skrev:Jag utgår ifrån att ni kan presentera mer positiva scenarier men dessa anser jag vara fullt tillräckliga för att avstå kontrakt.
4. Han infriar i stort sett allas förväntningar, väljer lite oväntat att bli kvar ytterligare en säsong - Lakers chockar detta år och går upp i Elitserien varpå McHöft rotar sig och blir kvar i staden och Växjö Lakers.
Voíla! Bara för att nämna ett positivt scenario.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 19 gäster