Men annars håller jag med dig, tycker oxå att den uppkomna situationen bör lösas genom att hitta en spelare som kan stanna hos oss säsongen ut, vilket Höften verkar kunna.
Jag utvecklar gärna mitt resonemang. Jag är starkt kritisk till att VLH går med på day-to-day avtalen. De gynnar enbart utlånande klubb. Men när det nu är som det är; låt LHC ta sitt arbetsgivaransvar och se till att spelaren åter blir spelklar. Day to day var det. Någon har drivit frågan och måste också ta konsekvenserna. Det var alltså en blandning av ironi och allvar i mitt påstående att han kunde rehabilitera sig hos LHC innan vi är intresserade igen.
Jag vill betona att jag inte är emot Lauritzen som spelare, utan jag är förbannad på de villkor han är här på. Det kan vara så att vi har ett sämre lag på isen om vi inte dansar efter ES-lagens pipa...eller inte.
ber om ursäkt att det sista inslaget även det trillade in på den ekonomiska.Men visar ju bara att vi måste vara rädda om våra talanger å värva smart.Har inte råd att byta ut eller köpa in halvskadade spelare i längden
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Primeau skrev:Någon som vet om Lauritzen medverkade på dagens träning?
Jo han var med, dock så skadade han den andra axeln rejält när han körde in i sargen efter att grillorna släppte och han skulle ner till lassarettet och röntga den OMG....
Nääääääääää, nu drev jag med dig
Har faktiskt ingen aning om han var närvarande el ej.