Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Flanders skrev:C70T5 skrev:Varför använder man inte dessa sparade stålar då.
...för då är inte stålarna sparade längre. Svårt att hålla en stabil ekonomi med inställningen, "oh, nu har vi fått lite pengar över här, vad ska vi köpa för dom?"
Är man så kort till växten som Mchöft måste man kompensera det med stark skridskoåkning (som Marsh) och teknik. Han hade bara en god teknik, därför som han inte hängde med. Anser jag.supportrarna skrev:Mchöft var kass. Han åstadkom inte ett skit på dom matcher han gjorde i Lakerströjan. Förbannat klokt av Evert.
dolitle skrev:Alla värningar är en chansning, det är mycket som ska spela in för att allt ska klaffa.
Komodoödlan skrev:Kräver noggrann scouting nästa gång vi drar hit en transatlant. Orkar inte med såna här PANNKAKOR mer.
NEDOMANSKY skrev:Man kan tycka vad Man vill om Evert, men Chansningen med McConvey var ju ett kap i värvningsbranschen, tänk om alla chansningar avecklades så smidigt
enligt Mig Bullseye för Evert "Förhandlaren"
Power Play skrev:Starten har i alla fall varit OK för McHöft ner i EHC VISP - 2 mål och 1 assist på de två första matcherna!
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=12593
Räven skrev:Finns det någon som tror att Lakers har pengar sparade?
Så är inte fallet i allafall. Men jag ger mig inte in i diskussionen om det är därför det ena efter det andra kommer upp.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 7 gäster