Kedjorna 08/09

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Inläggav Primeau » sön aug 10, 2008 9:03 pm

Det var ett satans gnäll på Hedman - kom ihåg att vi har spelat EN träningsmatch! Det slog väl inte direkt gnistor om killen, i likhet med så många andra, men nog satte han in ett par-tre sköna tacklingar. Hedmans ena utvisning var förresten felaktig: tacklingen var klockren och jag förstår att han blev upprörd på Morgan J (det var det fler som blev :lol: ).
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
Användarvisningsbild
Primeau
c/o LL´s Forum

Inläggav Varanen » sön aug 10, 2008 10:16 pm

Så här är det inför varje säsong. Somliga drar alltför långt gångna slutsatser av den speciella form av träning som kallas träningsmatcher. Självklart står det fritt fram att såga eller hylla spelarna om man så önskar, och visst kan man hitta intressanta detaljer eller synvinklar. Men att såga en spelare på grundval av EN träning är...de som minns Christoffer Perssons första träniningsmatch för VLH vet vad jag talar om.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum

Inläggav Charlamov » mån aug 11, 2008 5:16 pm

NEDOMANSKY skrev:Håller med Charlamov, det Man rimligen med säkerhet kan vänta sig av Hedman är just DUMMA utvisningar(fråga Augustin) :ajaj: ALLT annat är ett STORT +, vilket Jag är övertygad om blir fallet, Vi Har Nu TRE så kallade Brunkare i Laget Hedman,Gurra och Thelin , VEM Brunkar BÄST :whistle:

Rock`n Roll Highschool :twisted:

Det är väldigt trevligt när du håller med mig Neddo, men i fallet Hedman har jag ALDRIG uttalat mig. Jag har lovat mig själv att inte ge skriftlig kritik förrän efter minimum 5 seriematcher. Jag kommer säkert spontansåga/höja någon spelare tidigare. I nyktert tillstånd t.o.m.
Du har blandat ihop mig med den där Chav. Gör aldrig om det 8)
”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”

G. B. Shaw
Användarvisningsbild
Charlamov
Forumterrorist

Inläggav NEDOMANSKY » mån aug 11, 2008 6:15 pm

:oops: , sorry :whistle:
In Hinkum Veritas
Användarvisningsbild
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare