Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Japp, MKT MER!! Vänta ska ni se:lol: YIIIIIAAAAAAHH !!!Stoffe skrev:Vart tog alla vägen som trodde vi skulle gå under?
Välkommen till Lakers! Bara hoppas det kommer funka! men tro mig gubbar.. Det är mkt mer på gång....
norje skrev:Synd att allt står på tyska...
Power Play skrev:norje skrev:Synd att allt står på tyska...
Informationen längst upp kan du säkert lista ut - texten under säger ungefär så här:
"Josh MacNevin kom från Regensburg till Ingolstadt. Kennedy berättar om MacNevin: Josh har gjort sig ett namn i andraligan och skall nu hävda sig också i DEL."
Kennedy vet jag inte vem det är - kanske sportchefen?
Apropå tyska, vad gillar ni tyska ordet för forward/center? - STURM!
Per Carlsson skrev:Jag väntar med att ropa hej. Flertalet av de gånger vi värvat från tyska ligan har det inte riktigt blivit vad vi hoppats på.
På backsidan, ja! Försöker jämföra Josh med Aki då jag inte tycker att det skiljer så värst mycket på det båda. Aki har också gjort några "strutar" för Lakers och varit den som varit ledarbacken i Lakers några säsonger. Det som gör MacNevin lite "större" än Aki är, att han kanske ÄR just STÖRRE, starkare fysiskt, men även den som är mer offensivare framåt och mer målfarlig än Aki.Per Carlsson skrev:Den bästa värvningen vi gjort i Lakers historia.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster