Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
NEDOMANSKY skrev:Tränares bedömningar har varit fel förr i idrottshistorien , Brage är säkert en bra Målvakt, men VARFÖR inte ta chansen och utveckla sina egna istället för att smöra för ES-klubbar
alxndr skrev:NEDOMANSKY skrev:Tränares bedömningar har varit fel förr i idrottshistorien , Brage är säkert en bra Målvakt, men VARFÖR inte ta chansen och utveckla sina egna istället för att smöra för ES-klubbar
Jag har en känsla av ett Evertsson varit i kontakt med Linköping ang. att Norrena är på väg tillbaka, detta har resulterat i att LHC ej har någon "elite-målis" att låna ut i dagsläget men ev. om några veckor då de kommer ha 3 st duktiga målisar - tillsvidare så hjälper vi dem genom att utveckla Brage(som för övrigt är en duktig målis) och i utbyte får vi Fransson när Norrena är på plats?! ...
Bara en tanke ...
Varanen skrev:Med tanke på att det är en back Tappara tagit in på try-out skulle jag tro att det är Duane Harmer som hänger löst. Klubben kommenterar inte det vidare utan konstaterar bara att man nu har 4 utländska spelare varav 3 får spela samtidigt.
Slimi skrev:alxndr skrev:NEDOMANSKY skrev:Tränares bedömningar har varit fel förr i idrottshistorien , Brage är säkert en bra Målvakt, men VARFÖR inte ta chansen och utveckla sina egna istället för att smöra för ES-klubbar
Jag har en känsla av ett Evertsson varit i kontakt med Linköping ang. att Norrena är på väg tillbaka, detta har resulterat i att LHC ej har någon "elite-målis" att låna ut i dagsläget men ev. om några veckor då de kommer ha 3 st duktiga målisar - tillsvidare så hjälper vi dem genom att utveckla Brage(som för övrigt är en duktig målis) och i utbyte får vi Fransson när Norrena är på plats?! ...
Bara en tanke ...
Ligger något i de! Bara till att vänta och se..
zorro skrev:pedda skrev:En klasspelare? hm?
Vad sägs om!!!!!!
Erik Karlsson Frölunda!!!
såg han i matchen mot Borås. Han var grym i powerplay
Så snälla värva!!!!!! eller låna.
Går inte har kontrakt med Frölunda och Borås......
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 28 gäster