Ja så börjar vi se slutet på ännu en framgångsrik hockeysäsong...dags att börja drömma nästa säsong.
Vilka spelare tror ni att vi ser för sista gången i lakerströjan?
Bengtsberg/Brage....säkerligen
Christoffer Person lär visst vara på väg bort...någon annan back som lämnar?? David Holmqvist kommer han tillbaks?
CJ...undrar om han inte slutar på RIKTIGT nu
Markusson..mycket skadad i år..orkar han satsa på nytt?
Ström, kanske flyttar hem till halmstad och div 1.
Matti Aho...tror inte han får förnyat förtroende
Lindhagen..är han verkligen redo för ES?..stanna hos oss minst ett år till
David Lundbohm..har vi råd?
Hoppas på en lugn Silly Season för vår del men en del nytillskott behövs säkerligen
Men först ska vi med en sger ikväll se till att undvika sista platsen.
Tror vi är tillbaks i samma kvalserie nästa år, med årets erfarenheter och lite stakare lag redo för att på ALLVAR ta upp kampen om en toppplacering.
har ingen aning vad för löneläge Aho har..han jobbar alltid hårt ..kan inte klaga på hans inställning men han får inte ut så mycket av det...tycker rent allmänt att om man ska ha utländska spelare ska de tillföra något extra...något utöver det vanliga..
annars kan man lika gärna låta någon yngre inhemsk spelare få testa och visa vad han går för
Som jag skrivit i en tidigare tråd så vet jag inte vilke klubb det rör sig om. Kanske LHC eftersom han kommer därifrån! Jag vet bara, enligt säkra källor, att han är klar och att hans nya kontrakt börjar gälla 1/5.
Nej, jag skämtar inte. Skulle en spelare i mitt lag hålla på att skriva eller har skrivit kontrakt med annan förening, så är det färdigspelat på direkten. Det har varit min princip.