Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Charlamov skrev:Det är rent åt helvete med skolan... får jag namnet på din svenskalärare Pedda så ska jag ta ett snack med honom/henne. Och lova att du läser läxorna hädanefter, okey? Det blir kvarsittning på forumet varje gång vi inte förstår dina inlägg .
pedda skrev:Förlåt! men jag är ganska mycket yngre bara!
Skriver lite annorlunda bara
Charlamov skrev:pedda skrev:Förlåt! men jag är ganska mycket yngre bara!
Skriver lite annorlunda bara
Utgick ifrån detta och antog skolålder. Har du redan gått ut 9:an så vill jag ha namnet på din fd svenskalärare så jag kan tala om att du gärna vill gå om sista året .
NEDOMANSKY skrev:Jag har en snabbkurs i Smileysanvändande efter Ryssens Rättstavningsprov Pedda, PM:a vid intresse
Charlamov skrev:Det är rent åt helvete med skolan...
Charlamov skrev:får jag namnet på din svenskalärare
... men inom den yngre generationen är svenskalärare fullkomligt naturligt, rent av det enda tänkbara.
Har Saudi-arabien ett hockeylandslag?? Måste vara "Öken" att titta på Om AIK har huliganer så har väl Saudi-arabien självmordsbombare.Varanen skrev:Förbundskapten för Saudiarabien, jag hade nappat direkt! På riktigt. Bra med resurser, bygga upp något från scratch, heta derbyn mot förenade arabemiraten och bygga på sin bränna. Saudiarabien är inte ens med i Internationalla förbundet ännu.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster