Fredrik Näsvall

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Fredrik Näsvall

Inläggav Grimson » ons dec 17, 2003 12:48 am

Fredrik Näsvall har gjort sitt i Rögle och sticker tillbaka till Italien, skönt att slippa honom...

http://www.hd.se/ArticlePages/200312/16 ... .dbp.shtml
Användarvisningsbild
Grimson
Forumentusiast

Inläggav buck » ons dec 17, 2003 12:55 am

Japp! skönt... ;)
kan bli nog jävligt ändå!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
buck
c/o LL´s Forum

Inläggav C70T5 » ons dec 17, 2003 1:04 am

Ja, han imponerade ju inte vare sig på mig, Lakers eller Rögles ledning efetr våran batalj.
Det var ju när Näsvall var inne på isen som Lakers gjorde sina mål, flertalet av dom ialla fall.
Jag tror Rögle biter sig själva lite i läppen nu.

/T5!!
TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER
Användarvisningsbild
C70T5
c/o LL´s Forum

Inläggav Grimson » ons dec 17, 2003 1:55 am

6 poäng på 3 matcher är väl hyffsad ändå :wink:

okej jag håller med dig c70t5 att han var riktigt dålig mot växjö, men han hade väl inte den bästa uppladdning inför matchern och sedan att hela Rögle spelade dåligt så var det inte lätt för honom att prestera. Han är mycket bra spelare som kan gjöra det lilla extra så det är skönt att vi slipper honom.
Användarvisningsbild
Grimson
Forumentusiast

Inläggav C70T5 » ons dec 17, 2003 2:07 am

Grimson skrev:6 poäng på 3 matcher är väl hyffsad ändå :wink:

okej jag håller med dig c70t5 att han var riktigt dålig mot växjö, men han hade väl inte den bästa uppladdning inför matchern och sedan att hela Rögle spelade dåligt så var det inte lätt för honom att prestera. Han är mycket bra spelare som kan gjöra det lilla extra så det är skönt att vi slipper honom.

Det må så vara. :wink:
Men att "frälsa" denna lirare tycker jag är att ta i.
Ska jag vara riktigt ärlig så la jag inte märke till Näsvall när han var i Växjö.
Å andra sidan så hoppas jag innerligt att Poddan fortsätter sig kontrakt för att han är ju gjuten. En spelare som trivs och känner support ifrån klubbföreningen känner sig förhoppningsvis fotsatt "behövd."
Att CJ ska fortsätta, det tar jag för givet.

/T5!!
Senast redigerad av C70T5 ons dec 17, 2003 12:16 pm, redigerad totalt 1 gång.
TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER
Användarvisningsbild
C70T5
c/o LL´s Forum

Inläggav Zrekal » ons dec 17, 2003 10:22 am

Att överhuvudtaget bedömma en spelare efter en match med dåliga förutsättningar är onödigt. Vad han har åstadkommit i RBK på de två andra måste ju vara bra eftersom både klubb och fans ville ha kvar honom.
Användarvisningsbild
Zrekal
Forumdemon

Återgå till Silly Season