Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
nature skrev:Vem bryr sig om Gynge och Laakso blev skadade? Vi vann ju Karjala Cup!! Här ska det firas!
Aleks skrev:Det är väl till KHL om han utnyttjar sin klausul?
Hur fungerar detta, är det så att Lakers får pengar om något KHL lag har värvat honom?
Varanen skrev:Håller med. Ska bli intressant att se vem som är tänkt som RW i första.
vlk skrev:Varanen skrev:Håller med. Ska bli intressant att se vem som är tänkt som RW i första.
Fast ännu mer intressant hur andralinan ser ut....
Dannedd skrev:vlk skrev:Varanen skrev:Håller med. Ska bli intressant att se vem som är tänkt som RW i första.
Lite så känns det, känns rätt lugnt att man hittar en riktig sniper (rightare) till förstakedjan som funkar då det funkat förr, men som sagt desto mer spännande att se hur man komponerar 2:a kedjan
Tror att man vill få igång Leino och ger man honom 2 bra spelare jämte sig så kommer vi nog ha en av seriens bästa 2:a kedja.
Drömmen hade väl varit:
23 Ville Leino L - 186cm / 83kg
X Dennis Rasmusen L / Dennis Everberg L
X "Rightad sniper"
Fixar man någon av Dennisarna så behöver man inte så mycket tyngd på högerkanten heller. Tror inte på att man signar dem bägge för det känns som att man tappar balansen. Nu har jag inte sett herr Everberg spela om jag ska vara ärlig så jag har inte koll på hur han är som spelare.
Ett budgetalternativ hade dock varit att ta upp Netterberg men frågan är om han är redo för den rollen...
västrastå skrev:Dannedd skrev:vlk skrev:[quote="Varanen"]Håller med. Ska bli intressant att se vem som är tänkt som RW i första.
Lite så känns det, känns rätt lugnt att man hittar en riktig sniper (rightare) till förstakedjan som funkar då det funkat förr, men som sagt desto mer spännande att se hur man komponerar 2:a kedjan
Tror att man vill få igång Leino och ger man honom 2 bra spelare jämte sig så kommer vi nog ha en av seriens bästa 2:a kedja.
Drömmen hade väl varit:
23 Ville Leino L - 186cm / 83kg
X Dennis Rasmusen L / Dennis Everberg L
X "Rightad sniper"
Fixar man någon av Dennisarna så behöver man inte så mycket tyngd på högerkanten heller. Tror inte på att man signar dem bägge för det känns som att man tappar balansen. Nu har jag inte sett herr Everberg spela om jag ska vara ärlig så jag har inte koll på hur han är som spelare.
Ett budgetalternativ hade dock varit att ta upp Netterberg men frågan är om han är redo för den rollen...
MalZon skrev:Bänkad eller skadad i dagsläget? Verkar inte spelat på några matcher nu.
Mvh Jonas
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster