Hammers rekrytering..

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Hammers rekrytering..

Inläggav C70T5 » lör mar 27, 2004 12:41 am

Citerar Hammers forum:
"Enligt uppgifter blir Hammers dagligen kontaktade av spelare och agenter som vill träffas för ett ev. kontrakt.Flera av dessa är riktigt bra spelare med mycket goda meriter.Den senaste enligt uppgift är en målvakt från huvudstaden med
landslagsmeriter.Hammers verkar fortfarande vara en het klubb på spelarmarknaden. "

----------------------------------------
"2 forwards från elitserien kommer till Halmstad på besök i helgen.
Dessa kan ev. bli aktuella för Halmstad Hammers kommande säsong."

----------------------------------------

Spelarna kommer således komma ifrån Frölunda, säger ryktena som florerar.
Ryktet säger att grädden på moset för Hammers del är att Frölunda betalar hela eller stora delar av lönen.
Med andra ord så har Hammers råd att köpa in en nästan komplett femma av god standard samtidigt de nästan får en elitseriefemma gratis, otroligt!!
Är detta sant så får man ju hoppas att Lakers har ett par äss i skjortärmen.
För förväntningarna är ganska så stora vad det gäller nyförvärv till Lakers, så jag hoppas verkligen att ett par riktigt bra namn dyker upp, namn som gör att man efter dessa tiders rykten höjer mycket på ögonbrynen.
Åkesson för tusan, visa din "Royal Stret Flush" nu, eller snart i alla fall.
Förväntningarna på ngt "känt" namn, ja det hoppas Vi/Jag verkligen på.
För går Hammers om oss i denna värvningskampen vad det gäller ES lirare och "viktiga och spektaktulera" lirare, ja då vet jag inte vad man kan hoppas på.

Men kom ihåg, rykten skall också tolkas som rykten, sanning eller ej, det får framtiden utvisa.

/T5!!
TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER
Användarvisningsbild
C70T5
c/o LL´s Forum

Inläggav Kiddan » lör mar 27, 2004 2:37 am

Men fan... hans "Royal Straight flush" blir väl inte bättre för att han visar den nu. Andra lag blir ju inte heller bättre för att de redan har presenterat en del värvningar. Det är ju slutresultatet som räknas.

Ha tålamod...
Användarvisningsbild
Kiddan
Site Admin

Inläggav C70T5 » lör mar 27, 2004 2:47 am

Men Kiddan, lugn och fin nu, ett rykte är väl inget att hänga upp sig på, eller?
Är det inte just detta som är menat med S.S?
Men det vore ju kasst om andra närliggande sockenklubbar klarar av att värva bättre lirare än Lakers, med tanke på snacket som gått.
Om nu inte värvningarna blir så som ryktena sagt (ES hit och dit) i flera MÅNADER, då hade väl lika gärna de ansvariga kunnat gått ut och dementerat dessa ryktena, likväl som man kan dementera andra rykten.

/T5!!
Användarvisningsbild
C70T5
c/o LL´s Forum

Re: Hammers rekrytering..

Inläggav Puck På Pung » lör mar 27, 2004 11:58 am

c70t5 skrev: Ryktet säger att grädden på moset för Hammers del är att Frölunda betalar hela eller stora delar av lönen.
Med andra ord så har Hammers råd att köpa in en nästan komplett femma av god standard samtidigt de nästan får en elitseriefemma gratis, otroligt!!

Om det nu är så som du säger att Frölunda betalar hela eller stora delar av lönen så gratulerar jag oss själva. Men moraliskt ser jag ingen skillnad i det eller att ett företag går in och pröjsar Podein.

Däremot är jag ganska säker på att vi inte pröjsar utbildningsbidrag för någon spelare från Frölunda.

Det är ingen komplett elitseriefemma på gång, det kan jag nästan lova. Ganska naturligt att vi försöker få hem Högardh och Ström till Halmstad, liksom ni tog hem Andersson till Växjö.
Användarvisningsbild
Puck På Pung
Forumentusiast

Inläggav Mygel » lör mar 27, 2004 12:05 pm

Koivula ar val ett ratt kant namn o topp varvning. Ar ni inte nojda med detta sa undrar man ju pa vilken planet ni befinner er pa.
Användarvisningsbild
Mygel
Forumdemon

Inläggav Lobo » lör mar 27, 2004 1:42 pm

Mygel skrev:Koivula ar val ett ratt kant namn o topp varvning. Ar ni inte nojda med detta sa undrar man ju pa vilken planet ni befinner er pa.

Nä det är en kanonvärvning, det som vi efterlyser är ju 2 centrar eftersom vi kommer tappa både grans och bjerdahl.
Användarvisningsbild
Lobo
Forumterrorist

Inläggav C70T5 » lör mar 27, 2004 2:45 pm

Mygel skrev:Koivula ar val ett ratt kant namn o topp varvning. Ar ni inte nojda med detta sa undrar man ju pa vilken planet ni befinner er pa.

Ja inte befinner vi oss i Kampala i alla fall... :wink:
Koivula må vara en super målis, MEN...
Jag tror inte att Jensen vill vara båsöppnare en säsong och jag tror inte heller att Koivula vill alternera första målis platsen med Jensen.
Ska det då värvas en målis till?
Försvinner Jensen?

/T5!!
Användarvisningsbild
C70T5
c/o LL´s Forum

Återgå till Silly Season