Citerar Hammers forum:
"Enligt uppgifter blir Hammers dagligen kontaktade av spelare och agenter som vill träffas för ett ev. kontrakt.Flera av dessa är riktigt bra spelare med mycket goda meriter.Den senaste enligt uppgift är en målvakt från huvudstaden med
landslagsmeriter.Hammers verkar fortfarande vara en het klubb på spelarmarknaden. "
----------------------------------------
"2 forwards från elitserien kommer till Halmstad på besök i helgen.
Dessa kan ev. bli aktuella för Halmstad Hammers kommande säsong."
----------------------------------------
Spelarna kommer således komma ifrån Frölunda, säger ryktena som florerar.
Ryktet säger att grädden på moset för Hammers del är att Frölunda betalar hela eller stora delar av lönen.
Med andra ord så har Hammers råd att köpa in en nästan komplett femma av god standard samtidigt de nästan får en elitseriefemma gratis, otroligt!!
Är detta sant så får man ju hoppas att Lakers har ett par äss i skjortärmen.
För förväntningarna är ganska så stora vad det gäller nyförvärv till Lakers, så jag hoppas verkligen att ett par riktigt bra namn dyker upp, namn som gör att man efter dessa tiders rykten höjer mycket på ögonbrynen.
Åkesson för tusan, visa din "Royal Stret Flush" nu, eller snart i alla fall.
Förväntningarna på ngt "känt" namn, ja det hoppas Vi/Jag verkligen på.
För går Hammers om oss i denna värvningskampen vad det gäller ES lirare och "viktiga och spektaktulera" lirare, ja då vet jag inte vad man kan hoppas på.
Men kom ihåg, rykten skall också tolkas som rykten, sanning eller ej, det får framtiden utvisa.
/T5!!