Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
c70t5 skrev:Mmm, men vart fick då SMP ifrån att det skulle vara en topp 10 målis på väg till Växjö?
Det stämmer ju inte ett skit, sen att det blev Koivula, ja det känns ju lite konstigt med tanke på det som man hade förväntat sig.
Jag hade hoppats på ett etablerat och "känt" namn, men tji fick jag, och alla andra som hoppats på något annat.
Men man ska nog sänka sina förväntningar på allt man hört vara på väg till Växjö Lakers, annars så får man nog en knäpp på näsan där med.
Topp 10 målis, ja tjena...
Ska bli kul att få se vad nästa superförvärv blir.
/T5!!
c70t5 skrev:Mmm, men vart fick då SMP ifrån att det skulle vara en topp 10 målis på väg till Växjö?
Det stämmer ju inte ett skit, sen att det blev Koivula, ja det känns ju lite konstigt med tanke på det som man hade förväntat sig.
Jag hade hoppats på ett etablerat och "känt" namn, men tji fick jag, och alla andra som hoppats på något annat.
Men man ska nog sänka sina förväntningar på allt man hört vara på väg till Växjö Lakers, annars så får man nog en knäpp på näsan där med.
Topp 10 målis, ja tjena...
Ska bli kul att få se vad nästa superförvärv blir.
/T5!!
Taavola kommenterar slutligen det faktum att AIK har sparkat andremålvakten Ville Koivula:
- Ett beslut som jag, Peo Larsson och klubben är överens om. Det finns vissa grundläggande regler som man inte bryter emot. Det handlar om trovärdighet att inte gå ut med att man har gjort klart med en ny klubb. Ville är inte kvar hos oss varken mentalt eller fysiskt.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster