Ingen Skoog till Lakers

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Inläggav Sacke » ons dec 15, 2004 1:56 pm

Jag har hört att Simon Skoog grät sig till sömns under sin tid i Mörrum...

Vilket säkert är anledningen till att han utvecklades till juniorlandslagsman och plockades av HV71 under sin tid i Mörrum? Mycket struntsnack har man ju läst!

Nåväl... Trist för Simons del att NHL lockouten kom just det här året, eftersom han inledde säsongen bra i HV71 tillsammans med Fredrik Olausson. Enligt rapporter från Mörrums matcher så spelade inte särskilt bra de matcher han lirade iår.
Sacke
Forumamatör

Inläggav Viktor666 » ons dec 15, 2004 3:40 pm

Sacke skrev:
Jag har hört att Simon Skoog grät sig till sömns under sin tid i Mörrum...

Vilket säkert är anledningen till att han utvecklades till juniorlandslagsman och plockades av HV71 under sin tid i Mörrum? Mycket struntsnack har man ju läst!

Om du hade bemödat dig om att läsa resten av tråden kanske du hade uppfattat att jag skrev det ovanstående som ett skämt... :?
Tanken var den att om det är så att Paulsson fick dispens för att han vantrivdes i Halmstad kunde ju Simon Skoog hävda att han gjorde detsamma i Mörrum... :roll:
"Herr-bh, herr-bh, herr-bh..."
Användarvisningsbild
Viktor666
Forumterrorist

Inläggav Sacke » ons dec 15, 2004 4:20 pm

Om du hade bemödat dig om att läsa resten av tråden kanske du hade uppfattat att jag skrev det ovanstående som ett skämt...

Läste resten av tråden, men ser nu att jag missade ett inlägg. ;) Gött! Då var det inte ni som sjunkit i nivå :)
Sacke
Forumamatör

Inläggav Varanen » ons dec 15, 2004 7:03 pm

Hammers skrev:Vem har sagt att Paulsson blev mobbad i Halmstad? Det har kommit fram att han inte trivdes, men att han blev mobbad har jag inte hört...

Dessutom tycker jag det är osmakligt, detta är ingen personlig kritik till dig varanen, att diskutera vilka spelare ni ska norpa från oss när vi gått i konkurs. Tänk er in i den här situationen själva.

Ingen har sagt något om mobning, men en reprentant för hockeyförbundet motiverade Paulssons undantag med att han i stort sett tvingades bort av Hammers för att han inte var önskvärd. Vilken intervju det var kan jag inte återge. Sedan har jag inte nämnt en enda spelare som vi skulle norpa från Hammers.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum

Föregående

Återgå till Silly Season