Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Power Play skrev:Är oerhört glad att vi har en sportchef som inte får hybris och tokvärvar spelare bara för att det ska gå fort. Är också oerhört glad att vi har en sportchef som vill jobba i lugn och ro, utan ett spann med journalister hängandes över skrivbordet.
Kort och gott en mycket seriös och proffessionell sportchef. Och han är anställd av MITT lag.
Power Play skrev:Och vad grundar du åsikten om utebliven handlingskraft på? På vilket sätt är Evertsson inte handlingskraftig?
vlk skrev:Power Play skrev:Och vad grundar du åsikten om utebliven handlingskraft på? På vilket sätt är Evertsson inte handlingskraftig?
Jag vänder på frågan och säger " på vilket sätt visar evertsson handlingskraft ?"
Power Play skrev:vlk skrev:Power Play skrev:Och vad grundar du åsikten om utebliven handlingskraft på? På vilket sätt är Evertsson inte handlingskraftig?
Jag vänder på frågan och säger " på vilket sätt visar evertsson handlingskraft ?"
Nänä, försök inte. Du påstod - inte jag. Berätta för oss vad Evertsson sitter och inte gör.
Power Play skrev:Han jobbar för fullt, vår Evert. Den som tror nåt annat bör nog byta intresse till schack eller nåt annat. Och det kommer spelare, det kan jag försäkra. VAD som kommer beror på vad som finns tillgängligt, om spelaren/arna VILL spela för oss, och vad de kostar. En ekvation som många i kören här inne tycks ha svårt att förstå. Jag räknar inte dig dit vlk.
Glöm heller inte att det är bara ett par veckor sedan som styrelsen sa okej till att ta nya utgifter på spelare.
PutteA skrev:Vad är det som säger att Åhsberg kickades? Han kanske valde att gå vidare då han märkte att det blir svårt att få speltid här.
Primeau skrev:Sälj både Hekinnen och Iggulden. Värva två ryska as för hälften av pengarna. Använd dom återstående miljonerna till att försöka ta oss tillbaka till ES nästa säsong.
Let's go down with style!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster