Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Wolin skrev:Wikegård verkar vara sugen på att komma tillbaks till tränarrollen, kanske vore något för Lakers, att ha två huvudcoacher, varav den ena lär ställa riktigt höga krav på spelarna samt kunna ge domarna hårtorken emellanåt, tror att ett sånt temperament skulle behövas i lakers båset, särskilt när det kommer till slutspel.
Kloker skrev:Jag skulle inte ha något emot om Wikegård skulle vara ett bollplank till Sam i båset. Någon som ryter till och manar på spelarna. För det har faktiskt sett ganska tamt ut i båset emellanåt. Nu kommer ju inte detta att ske eftersom att jag tror att Wikegård vill vara Headcoach. Men jag diggar hans attityd och engagemang. Jönsson och Hellgren skulle ju framstå som bleka bakfyllefisar jämförbart med Wikegård vad det gäller att ge energi och piska på i båset. Det är jag helt övertygad om.
Men som sagt, ett bollplank till Sam.
Varanen skrev:Jag hade aldrig accepterat en spelare på elitnivå som inte är taggad inför match. Tränare hit och dit - när pucken släpps finns inget annat än att straffa motståndarna för deras...motstånd. Det kan göras tekniskt, taktiskt disciplinerat eller genom fysiskt spel. En kombination är att föredra, men tränarnas roll under matcherna är överdrivet. Spelarna måste ha en grundläggande invärtes ilska som de sedan utnyttjar i spelet. Vi hade för få. MIF hade ett par tokiga danskar och det räckte for avancemang.
defence skrev:Kanon med Sam. En liten flytt sedan där Jönsson får mer inflytande blir också bra. Den stora käpphästen just nu är en backansvarig med endast div3 meriter måste bort. Större ambitioner än så borde ju VLH trots en
" tillsvidareanställning" ha...
personligen tycker jag att vi är bra på att utveckla backar så det ser jag inte som ett problem.defence skrev:Kanon med Sam. En liten flytt sedan där Jönsson får mer inflytande blir också bra. Den stora käpphästen just nu är en backansvarig med endast div3 meriter måste bort. Större ambitioner än så borde ju VLH trots en
Kenny jönsson skrev:personligen tycker jag att vi är bra på att utveckla backar så det ser jag inte som ett problem.defence skrev:Kanon med Sam. En liten flytt sedan där Jönsson får mer inflytande blir också bra. Den stora käpphästen just nu är en backansvarig med endast div3 meriter måste bort. Större ambitioner än så borde ju VLH trots en
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster