Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Svartvadet skrev:Nej tack, till samtliga. Eventuellt Kinvall isf.
Nu är dock Kinvall redan klar för HV och de andra två för LIF.
Jag vill se någon riktigt bra PP-back. Passningsfördelare, kan skjuta direktskott etc.
Pontus Netterberg har inte funnits med i Växjö Lakers när lagets försäsongsträning har inletts. Forwarden står under kontrakt med klubben men har inte varit välkommen att komma och träna.
– Jag vet inte vad jag ska säga. Min agent och ”Henke” (Henrik Evertsson, VD och sportchef för Växjö Lakers) håller på och förhandlar. Jag har kontrakt och var beredd att komma och träna men de ville inte att jag skulle komma in, säger Netterberg.
Towen skrev:Vad tror ni om Patrik HERSLEY som PP-back? Är det en självklarhet att han är en sådan MUPP att han väljer MIFF vid ev hemkomst från KHL?
allej92 skrev:Cederqvist har kontrakt nästa säsong också enligt hemsidan. Så inget vi borde vara oroliga för
vlk skrev:allej92 skrev:Cederqvist har kontrakt nästa säsong också enligt hemsidan. Så inget vi borde vara oroliga för
Enligt hemsidan har även Shin och Bokk kontrakt. Den stämmer inte.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
allej92 skrev:vlk skrev:allej92 skrev:Cederqvist har kontrakt nästa säsong också enligt hemsidan. Så inget vi borde vara oroliga för
Enligt hemsidan har även Shin och Bokk kontrakt. Den stämmer inte.
Det har de inte alls. Kolla kontrakts åren
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster