Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Lakershjärta71 skrev:Börjar man inte skönja ett mönster med Lakers egna lovande juniorer. De får extremt få matcher på sig och kanske bara några få byten att visa att det är i Lakers A-lag de ska stanna. Heljemo fick 7 matcher(mestadels några få byten) Annars är det adjöss! Lite den känslan jag får. Om Heljemo hade fåtr ett SHL-kontrakt med Lakers så kanske han hade behövt en säsong innan hade kanske hade fått sitt genombrott. Men det tålamodet har Inte VLH. Däremot hade jag inte sagt nåt om man hade lånat ut honom. Jag tror att Heljemo kommer att göra succé i TAIF.
vlk skrev:Lakershjärta71 skrev:Börjar man inte skönja ett mönster med Lakers egna lovande juniorer. De får extremt få matcher på sig och kanske bara några få byten att visa att det är i Lakers A-lag de ska stanna. Heljemo fick 7 matcher(mestadels några få byten) Annars är det adjöss! Lite den känslan jag får. Om Heljemo hade fåtr ett SHL-kontrakt med Lakers så kanske han hade behövt en säsong innan hade kanske hade fått sitt genombrott. Men det tålamodet har Inte VLH. Däremot hade jag inte sagt nåt om man hade lånat ut honom. Jag tror att Heljemo kommer att göra succé i TAIF.
Linus Högberg har gått från junior till etablerad.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Orange skrev:vlk skrev:Lakershjärta71 skrev:Börjar man inte skönja ett mönster med Lakers egna lovande juniorer. De får extremt få matcher på sig och kanske bara några få byten att visa att det är i Lakers A-lag de ska stanna. Heljemo fick 7 matcher(mestadels några få byten) Annars är det adjöss! Lite den känslan jag får. Om Heljemo hade fåtr ett SHL-kontrakt med Lakers så kanske han hade behövt en säsong innan hade kanske hade fått sitt genombrott. Men det tålamodet har Inte VLH. Däremot hade jag inte sagt nåt om man hade lånat ut honom. Jag tror att Heljemo kommer att göra succé i TAIF.
Röndbjerg över 100 matcher A laget
Bokk 60
Carnbäck 56 matcher
Högberg 3 säsonger ordinarie
Andrén
Cederqvist ordinarie nu
Några iaf vore tråkigt om Bokk lämna
Orange skrev:vlk skrev:Lakershjärta71 skrev:Börjar man inte skönja ett mönster med Lakers egna lovande juniorer. De får extremt få matcher på sig och kanske bara några få byten att visa att det är i Lakers A-lag de ska stanna. Heljemo fick 7 matcher(mestadels några få byten) Annars är det adjöss! Lite den känslan jag får. Om Heljemo hade fåtr ett SHL-kontrakt med Lakers så kanske han hade behövt en säsong innan hade kanske hade fått sitt genombrott. Men det tålamodet har Inte VLH. Däremot hade jag inte sagt nåt om man hade lånat ut honom. Jag tror att Heljemo kommer att göra succé i TAIF.
Bokk 60
Carnbäck 56 matcher
Andrén
Cederqvist ordinarie nu
Det vill jag inte skriva under på, men definitivt ingen mer i Växjö.DeLarge skrev:Sanna mina ord. Bokk kommer aldrig göra en match i NHL.
Baker skrev:Orange skrev:vlk skrev:[quote="Lakershjärta71"]Börjar man inte skönja ett mönster med Lakers egna lovande juniorer. De får extremt få matcher på sig och kanske bara några få byten att visa att det är i Lakers A-lag de ska stanna. Heljemo fick 7 matcher(mestadels några få byten) Annars är det adjöss! Lite den känslan jag får. Om Heljemo hade fåtr ett SHL-kontrakt med Lakers så kanske han hade behövt en säsong innan hade kanske hade fått sitt genombrott. Men det tålamodet har Inte VLH. Däremot hade jag inte sagt nåt om man hade lånat ut honom. Jag tror att Heljemo kommer att göra succé i TAIF.
Bokk 60
Carnbäck 56 matcher
Andrén
Cederqvist ordinarie nu
De går till J20.bnils skrev:Två poängstarka lulekillar till växjö enl minhockey.se
Nils Thomasson, en forward på 29 år och Calle Behm 18-årig back.
Fler utomsocknes ynglingar... gissar på J20 men det framgick inte i artikeln.
Det betyder ingenting förens ett kontrakt är påskrivet. Hur mycket insikt har dina "källor"?Jocke86 skrev:Vad jag har hört från Växjö och arenaområdet behöver vi intr vara oroliga, vi får se vad det betyder.
Skickat från min SM-G960F via Tapatalk
De avslöjade Dennis och Kris V till mig innan det var officiellt. Så rätt bra skulle jag säga.Person skrev:Det betyder ingenting förens ett kontrakt är påskrivet. Hur mycket insikt har dina "källor"?Jocke86 skrev:Vad jag har hört från Växjö och arenaområdet behöver vi intr vara oroliga, vi får se vad det betyder.
Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
Jocke86 skrev:De avslöjade Dennis och Kris V till mig innan det var officiellt. Så rätt bra skulle jag säga.Person skrev:Det betyder ingenting förens ett kontrakt är påskrivet. Hur mycket insikt har dina "källor"?Jocke86 skrev:Vad jag har hört från Växjö och arenaområdet behöver vi intr vara oroliga, vi får se vad det betyder.
Hade blivit sjukt beskriven om han presenterats som toppspelare i ett lag med guldambitioner.Sura-pelle skrev:Oskarshamn hittade Tyler Kelleher idag. Poängkung i tyska Ingolstadt? Var det inget som passade Evertsson? Tydligen inte. Han jobbar väl på att bli av med Netterberg..För nåt aktuellt in verkar det inte vara..
Troligtvis andra, Karlström har gått till Växjö för att de tror på honom som C, vid har Josen och Holmberg kan gå in där (vem vet, får kanske en jätteutveckling över sommaren). Och då det är spets kvar som ska värvas tror jag inte att Davidsson gått hit om de inte ser honom som tilltänkt spets.Towen skrev:Man kommer ju väga semantiken i pressreleasen kring DAVIDSSON på guldvåg - ser 'CHIEF' honom som tvåa eller trea? Time will tell.
Person skrev:Troligtvis andra, Karlström har gått till Växjö för att de tror på honom som C, vid har Josen och Holmberg kan gå in där (vem vet, får kanske en jätteutveckling över sommaren). Och då det är spets kvar som ska värvas tror jag inte att Davidsson gått hit om de inte ser honom som tilltänkt spets.Towen skrev:Man kommer ju väga semantiken i pressreleasen kring DAVIDSSON på guldvåg - ser 'CHIEF' honom som tvåa eller trea? Time will tell.
Och då har Rasmussen och Hennessey plockats in strax innan slutspel.vlk skrev:Person skrev:Troligtvis andra, Karlström har gått till Växjö för att de tror på honom som C, vid har Josen och Holmberg kan gå in där (vem vet, får kanske en jätteutveckling över sommaren). Och då det är spets kvar som ska värvas tror jag inte att Davidsson gått hit om de inte ser honom som tilltänkt spets.Towen skrev:Man kommer ju väga semantiken i pressreleasen kring DAVIDSSON på guldvåg - ser 'CHIEF' honom som tvåa eller trea? Time will tell.
Det ska vara spets att centra en tredjekedja i lakers
Guldåren har vi haft lajunen och fröberg
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster