Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Lobo skrev:http://www.smp.se/article/788076_102-0-0-0
Kempe på väg till Leksand alternativt Rögle.
Lakers18 skrev:Om han nu går till Leksand så kan man ju ställa sig frågan om han har brytt sig om föreningen överhuvuvdtaget. Att Rautakorpi skulkle gå från LIF har varit klart sedan länge. En kontakt med Kempe föranledde att han självmant sa upp sig från sitt kontrakt med Lakers. Sen att det diskuteras samarbetssvårigheter i ett senare skede både från Lakers sida och Kempes sida kan helt enkelt bero på att han inte brydde sig.
Frågan man oxå kan ställa sig är hur kommer det sig att han inte gav några order inför det sista bytet i match 2 mot Löven. Spelarna visste inte vilka som skulle in och Kempe yttrade inte ett ord! Dagen efter hade man ingen värmning på is och ingen matchgenomgång vilket är självklart i dessa sammanhang.
Ville han inte föreningens bästa i det läget? Hade han redan ett kontrakt med en annan klubb? Var han bara en en stor egoist? Bättre att inofficiellt jobba för den nya klubben i kvalserien?
Han hade uppnått klubbens ambition dvs PO men hade ett bättre bud i fickan.
Jag blir bara mer och mer tveksam ju mer information som kommer fram kring personen Kempe.
Toyspeed skrev:Janne är en bra tränare.
Dock kommer ni få 2 nya träningspunkter på schemat. Vedhuggning och sen den döende svanen
G-Devil skrev:Toyspeed skrev:Janne är en bra tränare.
Dock kommer ni få 2 nya träningspunkter på schemat. Vedhuggning och sen den döende svanen
Och vad grundar du det på, att hans bror var bra på hockey ?
Janne är bland de sämsta tränarna jag sett Löven haft, det är väl bara L-G Jansson som ligger före på den listan.
Men som jag skrev tidigare så kanske han utvecklats i Mörrum eller var han nu var tränare
Räven skrev:Verkligen imponerande att läsa, måtte ni ha fel angående Janne K, annars kan man undra hur man har tänkt.
Fredrik R skrev:Jaha, Janne K skulle enligt Herr Svensson i dagens smålandsposten skriva på idag för Lakers men här på hemsidan har det inte kommit något officellt ännu. så hur blir det?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 21 gäster