Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Vilken fråga??? Tycker du inte att han beter sig som en diva så är det din ensak. Min upplevelse är att man kan se tendenser till sådant i vissa situationer.serra skrev:Vart har du sett han håna motstånadare efter mål Ödlan?
Komodoödlan skrev:Vare sig ni eller jag kan hävda eller styrka på något sätt att Burra eller Weinis är Divor.
Komodoödlan skrev:Men efter att ha läst artikeln om Burra så anser jag att jag får ge mig. Ni har ju för f-n rätt.
alfax skrev:Låter bra för Er då kanke Ni klarar att vara kvar i Allsvenskan
Om du menar Lakers match mot AIK, menar du väl inte att vi skulle ta bort våra backar och sluta försvara vår egen kasse för att ni lättare skulle göra mål så som ni bombarderade Fasth? Måhända dominerade ni i två perioder, gott så! Men man måste väl få försvara sitt eget mål? Spelmässigt var ni uppenbarligen mycket bättre denna match, men vi utnyttjade målchanserna bäst, därför vann vi med 2-1.Vackraste klubbmärket skrev:Varför är vi 6 poäng efter? Tja..det kan ju bero på att vi saknar flyt mot gäng som bara ägnar sig åt att parkera framför egen målgård och örfila iväg puckarna till icing...Sådana lag brukar kunna ta en del poäng i början av serien men sedan brukar saker och ting ställa sig till rätta i tabellen. Rögle vann ju i princip alla matcherna förra säsongen i serien och såg skitstarka ut men det hade de ingen nytta av i KS.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster