Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Det tog tid innan Coach Karlsson insåg att han var tvungen att flytta "CJ" från Carlsson och Lindhagen, som var "snustorr" tillsammans. Tack och lov verkade det som att han lyssnade på migVaranen skrev:Så länge jag har följt Lakers har rykten om missnöjda spelare florerat. Det hör till sporten. Den som har 10 minuter/match vill ha 15, för att sedan ha 20, för att sedan vilja spela i SH, önskemål om tid i PP osv. Sunt, visar att killarna vill ta ansvar, men en tränare som alla är nöjda med gör antagligen något riktigt fel.
Coach Karlsson har visat sig ha bra känsla för sitt lag. Visst finns det matchningar jag stått frågande inför, inte minst på målvaktspositionen, men i det stora hela har misstagen varit få. Han har en linje som han envetet kör, så envetet att jag ibland irriterat mig på det, men samtidigt har jag känt respekt för att han tror på sina idéer. Hans envishet har ändå inte hindrat honom från att testa nytt ibland.
Hittills är jag mycket nöjd med coach Karlsson. Första året med ett helt nytt lag, ny omgivning. Men allt hittills har syftat till det riktiga examensprovet. Bäst när det gäller som mest, eller?
Malul skrev:
jag har vetat det ett tag men nu börjar det nästan likna nåt officiellt,denna killen lirar nog i Lakersdressen nästa säsong
Nej, jag är inte född bakom flötet - bakom Posten.Svartvadet skrev:Ödlan, är du född bakom flötet??? Olausson är det som är på bilden, i en träningsmatch med Växjö! Serwanga är väll dessutom mörkhyad om jag inte missminner??
Jag är fortfarande osäker på det. I Nyköping har han alltid spelat en stor roll, men så har det sett ut de senaste säsongerna då han varit utlånad till NH. Vad är det som säger att han är mogen för ES nu? Det återstår att se i alla fall.Primeau skrev:Jag har svårt att se hur det skulle kunna ligga någon sanning i det ryktet, Niklas är mogen för ES nu tycker jag
Dolitle..det här börjar bli lätt pinsamt. Jag länkade spelares namn med "40" andra spelare tidigare, men om du inte ids öppna, som i det här fallet en endaste länk, utan att jag måste skriva personens namn, så strunta i det då. Blir ju inte lika spännande heller om man redan vet namnet. Försök anpassa dig lite till andra också.dolitle skrev:Är det så oerhört svårt att skriva namnet på spelaren som du länkar till ??
Skit i det du! Man kan klaga på det allra minsta, men du får ta det som bjuds av mig.Per_växjö skrev:Inte för att hacka på dig komodoödlan men nämn gärna spelare som de finns något slags rykte bakom att han är påväg till Växjö istället för att nämna massa bra spelare som absolut inte är påväg till Växjö.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 21 gäster