Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
...Dennis Rasmussen tjänar 792 000 dollar, vilket är förhållandevis lite i förhållande till lönetaket där Chicago gör allt för att truppen ska inrymmas så konstnadseffektivt som möjligt....
Dannedd skrev:Fick han ingen speltid eller? Hittar honom inte ens i laguppställningen på varken LA-matchen eller de efter. Någon som vet?
DeLarge skrev:Finns bara VLH som SHL-alternativ för Dennis
Lakershjärta71 skrev:Jag är inte helt övertygad om att vi behöver Rasmussen i laget. Jag tycker han är överskattad och det håller nog flera med mig om också.
jag kan nog hålla med om att vi kanske inte "behöver" Dennis men att han är överskattad aldrig och vill jag ha hem honom alltidHärmapan skrev:Haha!
Nä det är du nog i princip ensam om att tycka
Lakershjärta71 skrev:Kenny, jag har inte påstått att Rasmussen är dålig Han är duktig defensivt och i BP. Däremot finns det grejer han kan slipa på. Han behöver bli jämnare, höja sin lägstanivå och slipa på sina beslut som vi ofta sett han i Lakerströjan där han slänger iväg långa farliga sidledspassningar högt upp innanför blå i anfallzon som bryts och leder till farliga kontringar. Önskar han kunde hejda dessa passningar mer. Fantasi..Vara ännu kyligare..Det är lite såna detaljer jag syftar på.
Frågan man kan ställa sig är, kan Rasmussen förstärka det starka lag vi redan har? Är han rätt i tiden där Lakers är nu?
Han säger själv att han tydligen har utvecklat sitt spel "därborta". Vi får väl kanske se vad han menar..
Lakershjärta71 skrev:Kenny, jag har inte påstått att Rasmussen är dålig Han är duktig defensivt och i BP. Däremot finns det grejer han kan slipa på. Han behöver bli jämnare, höja sin lägstanivå och slipa på sina beslut som vi ofta sett han i Lakerströjan där han slänger iväg långa farliga sidledspassningar högt upp innanför blå i anfallzon som bryts och leder till farliga kontringar. Önskar han kunde hejda dessa passningar mer. Fantasi..Vara ännu kyligare..Det är lite såna detaljer jag syftar på.
Frågan man kan ställa sig är, kan Rasmussen förstärka det starka lag vi redan har? Är han rätt i tiden där Lakers är nu?
Han säger själv att han tydligen har utvecklat sitt spel "därborta". Vi får väl kanske se vad han menar..
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 18 gäster