Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
spaceghoat skrev:Alla går att ersätta förutom Ilkka!
mollers skrev:Släpp några namn som är tillgängliga ersättare för ilkka?
PutteA skrev:spaceghoat skrev:Alla går att ersätta förutom Ilkka!
Skitsnack, klart det går att ersätta honom också. Hade han varit så oersättlig så hade han ju knappt signat Lugano för fjuttiga 800 papp i månaden, utan då hade ju intresset från over there varit större och och han hade signat typ Red Wings, Rangers eller liknande och betydligt högre summor. och en sådan oersättlig spelare hade garanterat varit ordinarie i de Finska Lejonen!
venomizer skrev:Vilken hjälte, vilken legend, vilket skott, vilka tacklingar, vilken skridskoåkning, vilken kyla. Ta mig fan den bästa spelare jag sett, en riktig publikfavorit. Jag ska jubla mig hes när han presenteras på lördag!
Ilkka for president!
Stupet skrev:Jag håller med Putte kan inte fatta att det inte finns ett enda rykte ännu
om någon spelare till Lakers.
Det är lite oroande
Svartvadet skrev:Stupet skrev:Jag håller med Putte kan inte fatta att det inte finns ett enda rykte ännu
om någon spelare till Lakers.
Det är lite oroande
Har man varit med i ett par år så vet man att rykten florerar sällan kring Evertsson innan något börjar blir konkret.
Sen att det florerar rykten överallt, det är en annan fråga. Fick t.ex höra att Evertsson var i Örebro idag för att kolla in Jonas Andersson... Troligt? Inte direkt. Men det hade fortfarande suttit som en smäck!
Hoppas vi kan ligga på liknande nivå i alla fall.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster