Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Kloker skrev:Brynäs skeppar sin dyra import Danny Kristo. 10 matcher 4 assist. Inte acceptabelt. Detta skedde i samförstånd. Bra och sunt förnuft!
Hög tid för Hönan att ha lite kvalitetssamtal med sina hitskeppade guldgo$$ar.
Visa lite muskler för fan!
Visst ja, vi vann ju mot Mora senast och Pesonen gjorde mål och Ortega och Juntilla assisterade - nu sitter vi lugna i båten...
steve_saviano_theking skrev:När ryker Hallam? Pengar till nyförvärv verkar inte finnas, för då skulle självklart något gjorts vid det här laget, så vårt enda alternativ är nog att ge Hallam foten och flytta upp någon, dvs inga nya utgifter.
nature skrev:steve_saviano_theking skrev:När ryker Hallam? Pengar till nyförvärv verkar inte finnas, för då skulle självklart något gjorts vid det här laget, så vårt enda alternativ är nog att ge Hallam foten och flytta upp någon, dvs inga nya utgifter.
Jag hoppas att detta är ett skämt.
Lakershjärta71 skrev:Vilken jävel har sågat Horak och Holmberg!?
Towen skrev:Ett litet genant antiklimax är förstås att jag inte är prenumerant och kan läsa vad som STÅR under rubriken.. Om någon är sugen på att sammanfatta STUBBEN här så är det uppskattat.
Ja men betala 39kr/månad som oss andra så kan ni med läsa [emoji41]vlk skrev:Towen skrev:Ett litet genant antiklimax är förstås att jag inte är prenumerant och kan läsa vad som STÅR under rubriken.. Om någon är sugen på att sammanfatta STUBBEN här så är det uppskattat.
Sist någon saxade från SMP blev det ett jäkla liv ....
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Jag har inte menat att såga. De ska ha all heder för sina insatser så här långt.Härmapan skrev:Lakershjärta71 skrev:Vilken jävel har sågat Horak och Holmberg!?
Du! Du säger att de kommer undan ”med hedern i behåll”...
Jag tycker att Framför allt Holmberg är årets fynd! Han får FEM stjärnor! Killen kommer ju från div 1!!! Om två år är han en ny Rasmussen!
Person skrev:Calof har suttit ett par matcher på läktaren nu i Ryssland, hade varit ett fint tillskott för målskyttet. Kommer dock bli svindyr då 6-7 klubbar i SHL letar förstärkningar på forwardssidan.
Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
Lakershjärta71 skrev:Tanken med Ortega var nog att man trodde att han skulle göra en jävla massa mål.
Lakershjärta71 skrev:Innan man värvar nytt måste man först gå till botten med varför man gör så lite mål och/eller vinner så få matcher.
Att bygga ett framgångsrikt lag är som att lägga pussel där alla bitar faller på plats.
Ska Evertsson kritiseras? Ska Sam kritiseras? Ska spelarna kritiseras? I så fall varför eller varför inte?
Fredrik R skrev:Patrik Virta påväg in i SHL. Finne som misslyckats i khl är ju evertssons paradgren.
Är vi med och hugger?
https://www.eliteprospects.com/player/9 ... trik-virta
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 3 gäster