Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Towen skrev:Mathew BODIE review E P:
Bodie is an offensive defenseman with good passing ability. Plays a cerebral, very poised game. Known as a terrific leader and team guy in college. Could improve his defensive coverage, though. Also, bulking up a bit wouldn't hurt.
Inte ett ljud om BÖSSAN. Man kan ju tycka att på åtta backar skall en karate-sportis kunna fighta fram en RIGHTARE med KNALLSKOTT - men icke..
Kloker skrev:Varför då, hur menar du? Vilken snubbe då? Fatta typ ingenting!
Towen skrev:E P har långa noveller om de spelarna när jag kollar. Du har inte virus på din laptop då? Om man t ex ofta ansluter till erotiska domäner på nätet är det lätt att få med sig skadlig kod hem..
smashinlovely skrev:Klart med Josen som ny C.
Blir perfekt det tror jag.
PutteA skrev:Tror Marcus Sylvegård kommer bli en liten publikfavorit i vinter. Han kommer täcka skott med ansiktet om det hjälper för att vinna! En skön karaktär!!
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
jahak skrev:intressant att du återkommande hävdar att Frölunda har så stort och tung lag?
En liten snabb EP-koll visar att Växjö snarare har ett mer välvuxet lag än ex. Frölunda.
Spännade att vissa saker blir sanningar bara för att man upprepar det tillräckligt ofta.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster