Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Primeau skrev:Räknas inte Niklas Olausson till dom kännbara förlusterna? Eller räknar man med att han inte kommer ta en plats i Linköpings trupp och därför spela i NH även denna säsong?
Mr wee skrev:Nej, Olaussons flytt känns mer som en lättnad för många i Nyköping. Killen var inte bra, det var iofs. inte övriga i laget heller. Att han har potential är det inget snack om men inte ville han ta fram det här.
Olof Svensson, som också togs från TAIF, var trots sin skada bättre enligt min mening.
Martin Johansson var som sagt en tung förslust, så även Herman Hultgren.
Som Matte säger så känns det osäkert, känns som om vi måste skaffa ett par klasslirare till forwardssidan om vi ska gå från ljumet till hett.
Primeau skrev:Intressant Toyspeed. Har inte NH´s tränare Lenny förflutet i TAIF? Då förstår man ju varför Olausson blev utfryst när han "svek" laget, ni taifare brukar ju gå rätt hårt åt "svikarna" .
Matte skrev:Toyspeed>
Han må ha gjort många poäng, men han har fortfarande ingenting i elitserien att göra. Spelarna har ett liv utanför isen också och där var inte alltid Niklas så uppskattad av alla supportrar....
Mr wee skrev:Supit skallen av sig dagen innan matcher, toppat interna bötesligan för förseningar o dyl. Räcker det?
Toyspeed skrev:Mr wee skrev:Supit skallen av sig dagen innan matcher, toppat interna bötesligan för förseningar o dyl. Räcker det?
Ojdå. Ja de låter ju verkligen inte bra. Sådana saker går inte att ursäkta.
Dock är de väldigt konstigt.. För detta är nånting som Niklas inte sysslade med när han spelade i Tingsryd. Finns de en anledning till att de blev så? Kanske att han hamnade i 3:e linan fast han va den mest produktive spelare i truppen?
Ja hur som helst så är de dåligt aggerat från spelarens sida. Men ja vet att Niklas va grymt besviken. Och som nån sa innan att han helt klart stannar i NH ifall de inte blir LHC vet ja inte om ja riktigt tror på. Jag har hört annat...
De behöver vi dock inte gå in på.
Mvh J
Primeau skrev:Att Olausson skule gå till LHC kan inte varit en överraskning för NH-supportrarna. Men jag instämmer i att anklagelserna ovan är rätt grova.... lite märkligt att det faktiskt var en taifare, Toyspeed, som bad om snaskiga detaljer om Niklas på detta forum.
LasseMaja skrev:Det som skrivs här av Nhsupportrar är ganska grova påhopp!! Hoppas verkligen att ni har lite på fötterna för dessa uttalandena. Jag för min del tror inte det minsta på det!!! Varför skulle en lovande kille som skrivit på för ett Es lag plötsligt börja supa?? Nä jag tror att ni bara är sura för att han skrev på för Lhc mitt under pågående säsong, men detta är ett dåligt sätt att ta ut ilskan på.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 20 gäster