Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Niles skrev:Att man inte ville ha han kvar vid ett sånt scenario är väl iofs sant, men reaktionerna på det hade inte låtit vänta på sig. Jag vet det, du vet det.
Svartvadet skrev:Aftonbladet har ju vinklat det GANSKA så rejält...
pedda skrev:Svartvadet skrev:Aftonbladet har ju vinklat det GANSKA så rejält...
Jag vill ha ett uttal av Evertsson innan jag bestämmer för min åsikt. Men sedan Gozzi kan ju ha vetat om detta, men har hållit knip.(konspiration at it's finest)
Niles skrev:Power Play skrev:Lakers ska hållas HELT utanför detta. INGET fel i att jaga spelare, oavsett om de har kontrakt eller ej. Vill man ha nåt ska man naturligtvis försöka skaffa det.
Håller inte alls med dig, det är absolut fel att JAGA kontrakterade spelare till en säsong som innefattas av kontraktet. Både moraliskt och på alla sätt. Men nu tror jag inte Evert jagat Rosén på det sättet. Robban vet att Lakers är intresserade, och han eller hans agent har säkert gett signaler på att ett hemflytt skulle vara önskvärd av någon anledning.
Det hade blivit kraftigt oväder på Lakers breddgrader om vi hade ställts för en omvänd situation, så ärliga kan vi nog vara.
Niles skrev:Blir onekligen väldigt ensidigt vinklat när wannabeklubben i skvallerbladet kastar skit omkring sig på allt och alla och Evert inte ens kommenterar saken. Att man skulle betala massa pengar för att på nåt sätt lösa Robbans kontrakt är i min värld inte rimligt.
Det enda roliga är väl att wannabe ik är sura över att spelare vill lämna
Niles skrev:Blir onekligen väldigt ensidigt vinklat när wannabeklubben i skvallerbladet kastar skit omkring sig på allt och alla och Evert inte ens kommenterar saken. Att man skulle betala massa pengar för att på nåt sätt lösa Robbans kontrakt är i min värld inte rimligt.
Det enda roliga är väl att kravallernas ik är sura över att spelare vill lämna.
sid skrev:1år kvar på kontraktet och AIK vill ha 4-5 milj, låter helt orimligt
Varanen skrev:Helt orimligt.Men lika orimligt är att AIK hotar RR med att bli ettårsfall (något bara gräsätarna vet vad det är) Det sjuka är att jag inte vill ha hit RR, men jag blir vansinnig eftersom ja känner att AIK försöker köra en fuling. RR har stöd i arbetsrätten och ska stå på sig. Men det har givetvis inget med VLH att göra.
Niles skrev:Blir onekligen väldigt ensidigt vinklat när wannabeklubben i skvallerbladet kastar skit omkring sig på allt och alla och Evert inte ens kommenterar saken.
jahak skrev:Hur kommer det sig att du inte vill det? (Frågar eftersom du 10/10 har en väl underbyggd åsikt - nyfiken helt enkelt!)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster