Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Thelemakos skrev:Niles skrev:Blir onekligen väldigt ensidigt vinklat när wannabeklubben i skvallerbladet kastar skit omkring sig på allt och alla och Evert inte ens kommenterar saken.
Finns många wannabeklubbar
Stoffe skrev:Ska vi bli lika fjantiga som Ajk och Gozzi och diskutera Robbans privatliv?
Kanske borde låsa tråden innan den blir rena Hänt Extra?
Niles skrev:Många och många, det finns två och bägge vill spela i Sibirien
Beträffande Rosén vet varken du eller vi mer än vad som står i Aftonbladet. Är du inte född igår vet du sanningshalten på den tidningen. Bryr mig dock inte särskilt mycket hur utgången blir ärligt talat. Kommer han så gör han. Några stora lösenpengar blir det dock inte tal om.
Stoffe skrev:Så Silly och flickvän 1 eller 2 har ngt gemensamt? Spännande
Räven skrev:Jag blir bara så trött på att de som bor där uppe, äger rätten att bedöma vad som är rätt eller fel. De har alltid ansett att de är mer än andra. Visst hindra en kille som Rosén att utvecklas bara.
Thelemakos skrev:Räven skrev:Jag blir bara så trött på att de som bor där uppe, äger rätten att bedöma vad som är rätt eller fel. De har alltid ansett att de är mer än andra. Visst hindra en kille som Rosén att utvecklas bara.
Tror inte det hade låtit på samma vis om det hade varit AIK som på ett felaktigt sätt hade försökt sno Heikkinen för er (om han hade varit kvar ett år till).
Och Heikkinen svarar att han vill flytta från Växjö pga att flickvännen inte trivs helt plötsligt trots att han för några veckor sen öste lovord över staden å laget å ville signa ett långtidskontrakt med er
Svartvadet skrev:Heikkinen sa dessutom: "Jag älskar staden och fansen" och stack ändå, vi var lite ledsna men samtidigt blev det inget ramaskri för det - för vi vet att spelare kommer och går.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster