Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Sura-pelle skrev:Källgren tiLL Åbo enligt höken..
Stupet skrev:Det är inte Eliasson som ska till TPS utan Källgren. Eliasson har nu en stor chans att bli vår 2:a målvakt till nästa säsong.
Hade gärna sett Evertsson plocka in Calof oxå.
Person skrev:Med Micflikier in så skulle jag vilja se följande när samtliga är tillgängliga:
Micflikier-Pettersson-Bailey
Shinnimin-Horak-Davidsson
Karlström-Lundberg-JFK
Holmberg-Josefsson-Nilsson
Vila Gynge!
Fjärdekedjan har varit bra en längre tid, gör det som förväntas. Samma sak med Lundbergs kedja, gör en del mål och skapar många offensiva tek. Andrakedjan har i perioder varit bra, steppar kanske upp nu när konkurrensen blir hårdare om topplatserna i laget. Och förstakedjan behöver få en nytändning, därav hoppas jag att Gynge vilas nu tills han är helt återställd. Jag tror inte att Gynge är slut som spelare, men så som han spelar nu när han är skadad tillför han absolut ingenting tyvärr.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Varanen skrev:När Källgren värvades så var våra keepers extremt sunkiga. Och Fasth var dessutom halvskadad. Chiefen vidtog en säkerhetsåtgärd. Min andra klubb blir en bra erfarenhet för Källgren. Kan vara uppfriskande att gnabbas lite med coach Norrena ett tag.
Jaha... Då blir Källgren grym med stöten till nästa säsong dåVaranen skrev:4 bra AS-säsonger varav den sista succéartad. Inget fel på hans meriter med hänsyn till åldern. Så verkar även TPS tycka, inklusive coach Norrena. Han vet en del om målvakter...har jag hört.
Varanen skrev:4 bra AS-säsonger varav den sista succéartad. Inget fel på hans meriter med hänsyn till åldern. Så verkar även TPS tycka, inklusive coach Norrena. Han vet en del om målvakter...har jag hört.
bratsson skrev:Jaha... Då blir Källgren grym med stöten till nästa säsong dåVaranen skrev:4 bra AS-säsonger varav den sista succéartad. Inget fel på hans meriter med hänsyn till åldern. Så verkar även TPS tycka, inklusive coach Norrena. Han vet en del om målvakter...har jag hört.
Så klart... Jag tog fel på dem.smashinlovely skrev:bratsson skrev:Jaha... Då blir Källgren grym med stöten till nästa säsong dåVaranen skrev:4 bra AS-säsonger varav den sista succéartad. Inget fel på hans meriter med hänsyn till åldern. Så verkar även TPS tycka, inklusive coach Norrena. Han vet en del om målvakter...har jag hört.
Ännu bättre med stöten om Lassila va MV-tränare
Baker skrev:Kanon då har vi löst framtiden? Undrar hur man tänker med 4 målvakter till nästa år 2 x Viktor, Erik + j20.
bratsson skrev:Så klart... Jag tog fel på dem.smashinlovely skrev:bratsson skrev:Jaha... Då blir Källgren grym med stöten till nästa säsong då
Ännu bättre med stöten om Lassila va MV-tränare
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst