Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Primeau skrev:Lasse-Maja, klarar Lakers oavgjort borta mot Mif i premiären ska du få en permanent plats i forumfemman.
Supporter skrev:"Bättre fem olika hjärnor på isen än fyra i planket"
Nä, men ElNEDOMANSKY skrev:Du heter möjligtvis inte Ström i Efternamn, Supporter?
Förespråkar också en glimt i ögat och oförutsägbart lir, MEN om Man inte har SKILLSEN så duger det bra att åka upp och ner på en kant och sätt puckar i kryssen, bara Man gör det bättre än alla andra
Imse Vimse Spindel är ingen bra låt i egen Zon.
Ha ha ha..Gretzky skrev:Supporter skrev:"Bättre fem olika hjärnor på isen än fyra i planket"
Jag har suttit i tio minuter nu och stirrat på den meningen, men jag måste ärligt erkänna att jag fattar ingenting. "Fem olika hjärnor på isen", så långt är jag med, spelare som tänker själva, men "fyra i planket", vad menas med det?
Jag antar att, som meningen är uppbyggd, det underförstått är "fyra olika hjärnor i planket", och visst, jag kan väl hålla med om det, "bättre fem olika hjärnor på isen än fyra i planket", men vad betyder det?
Jag känner mig inte som ett coachämne iallafall, eftersom jag inte ens kan reda ut såna här enkla hockeybegrepp.
Primeau skrev:Primeau skrev:Lasse-Maja, klarar Lakers oavgjort borta mot Mif i premiären ska du få en permanent plats i forumfemman.
Eftersom jag är en man som alltid står vid mitt ord går LasseMaja rakt in forumets förstaline. Du tar Des plats och tillsvidare lirar du tillsammmans med mej och Ringaren i Lakerdome, det känns ännu för tidigt att sätta dej ihop med C70T5 och Alfax. Laget har för tillfället medvind och interna stridigheter kan lätt försämra stämningen.
Varmt välkommen in i laget, LasseMaja! Jag vill poängtera att jag bara är tillfällig lagkapten, kontraktet löper ut på fredag.
NEDOMANSKY skrev:Obekräftade uppgifter gör gällande att Charlamovs Sibiriska Låglandsläger är över, och att Han inför nästa säsong är bättre än någonsin
Sköna_Gröna skrev:Är inte du i Happaranda röd-vit ?
Kul tråd annars, behöver ni inget motståndarlag att lira mot ?
Mygel skrev:röd-vit skrev:Är du inte i malmö mygel???!!!
La min semester fel och hann bara se första veckan av KS. Nu är jag i norra Uganda igen... (och kommer missa en eventuell elitserieavancemang).
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 22 gäster