Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
NEDOMANSKY skrev:Thelin ska Träna Lakers, Han har enorma Ledaregenskaper.
Nybeck trivs, men kanske
Basse platsar redan i år, petar Gurra tvärt.
Anton Sjöberg fixar plats i 4:e.
Ronny Hanson är just snabb och Teknisk, Lakers version av Mattias Tedenby
Man skulle naturligtvis ha tänkt smartare i Lakers redan från början i förebyggande syfte, annars hade man inte haft sån strul med ekonomin. Lär man sig aldrig av andra föreningars arbete när de bär på minuskonton? Känns så onödigt att man ska försätta sig i en sån är situation. Jag trodde att Lakers styrdes av smarta killar. Ett exempel, det går inte att lägga ut 500:- på en skjorta om man sedan inte har råd att betala hyran. Det går heller inte att låna pengar om man nu har gjort (?), och man sedan inte kan amortera. Lika enkel matematik som att två backar står och sover framför egen kasse match efter match. Det är såna där enkla saker som man måste lära sig att man inte ska göra, i så fall har vi inte att göra i ES, och då förtjänar inte Växjö att ha ett hockeylag på elitnivå.C70T5 skrev:Jag tycker det känns oehört bittert om Växjö Lakers skall behöva ställa upp med en ytterst medelmåttig och medioker laguppställning de två kommande säsongerna. Slagpåsar i HA. Husering i de lägre tabellregionerna. Sviktat intresse. Gravt dalande publiksiffror. Fan vad bittert.
Växjö Lakers - se för FAN till att fixa detta nu!!!
/T5!!
C70T5 skrev:Jag tycker det känns oehört bittert om Växjö Lakers skall behöva ställa upp med en ytterst medelmåttig och medioker laguppställning de två kommande säsongerna. Slagpåsar i HA. Husering i de lägre tabellregionerna. Sviktat intresse. Gravt dalande publiksiffror. Fan vad bittert.
Växjö Lakers - se för FAN till att fixa detta nu!!!
/T5!!
NEDOMANSKY skrev:Mja, Lindhagen lovande jajjemän, Von Rosen Klassen bättre ÄNNU.
Jo, han slarvar en del när han inte får iväg passningar i tid och får tidspress, och då blir det riktiga "grodor", men han gör faktiskt många bra saker också.fjompe skrev:Har Aki kontrakt över nästa säsong också?
För är det så att han inte har det så förstår jag inte varför alla verkar räkna med honom till nästa år, jag hoppas innerligt att han försvinner till nästa säsong. Alldeles för stor risk att ha honom som sista man, slår riktigt slarviga pass och är förbannat klen framför egen kasse.
NEDOMANSKY skrev:Ronny Hansson är just snabb och Teknisk, Lakers version av Mattias Tedenby
fjompe skrev:Har Aki kontrakt över nästa säsong också?
För är det så att han inte har det så förstår jag inte varför alla verkar räkna med honom till nästa år, jag hoppas innerligt att han försvinner till nästa säsong. Alldeles för stor risk att ha honom som sista man, slår riktigt slarviga pass och är förbannat klen framför egen kasse.
Tyvärr är spelare som Andersson, Lauritzen, Ström och Jacobsson på väg bort från Lakers. En del (Johan och Sebastian) försvinner kanske redan om en vecka medan andra lär tacka för sig efter säsongen.
LasseMaja skrev:Linus Näsström är en bra spelare, så pass bra att han lär lira i ES inom en snar framtid. Lakers lär inte bli ett stopp på vägen dit, tyvärr trivdes han inte här nere längre när han inte fick bo ihop med Persson längre. Och nej Primeau, det berodde inte på att Persson blivit för stor!!!!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster