Erik Lindhagen i TAIF

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Inläggav FALCONETTI » fre jan 04, 2008 4:43 pm

Jag tror Tomtarna sänker Blindhagen eller va han nu hette.
PS kolla på Daniel Karlsson på youtube hur det varit mot Taif tidigare..
Varför blir han utvisad????
Användarvisningsbild
FALCONETTI
Forumamatör

Inläggav Nille » fre jan 04, 2008 6:43 pm

Läste på TAIFs hemsida att man tyckte att Lindhagens statestik var för dålig. Jag undrar över vilken spelare man kan förvänta sig att låna som har bra stat i Allsvenskan??? 8O
Användarvisningsbild
Nille
Forumproffs

Inläggav Lalin » fre jan 04, 2008 7:07 pm

Nille! Platsar Lindhagen i Lakers så lär han nog duga i Ängagänget. :wink:
Blueshirts United
Användarvisningsbild
Lalin
c/o LL´s Forum

Inläggav FALCONETTI » fre jan 04, 2008 11:28 pm

Nej nej inte någon större stjärna, Blindhagen sämre Blick än Stevie Wonder. Totalt värdelös så han kan ni behålla, ta inte hit skiten mer.
Användarvisningsbild
FALCONETTI
Forumamatör

Inläggav Lakers00 » fre jan 04, 2008 11:34 pm

Om du sett det från Los Angeles så tycker jag du ska söka jobb hos NASA, de vill ju se långt ut i rymden.
-Vill ni se Hockey med fart? Växjö HC såklart!!-
Användarvisningsbild
Lakers00
Forumterrorist

Inläggav FALCONETTI » fre jan 04, 2008 11:51 pm

Det kvittar om jag hade varit i Australien hade till och med Jesus sett att han är piss, ja det är självklart att han ska med till Leksand.
Användarvisningsbild
FALCONETTI
Forumamatör

Inläggav Primeau » fre jan 04, 2008 11:58 pm

Ja det är självklart. Allsvenskan är ju lite roligare att vara i :D
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
Användarvisningsbild
Primeau
c/o LL´s Forum

Inläggav Nille » lör jan 05, 2008 12:57 am

Falconetti, vilket j-a stolpskott. Du är iallafall konskevent, av dina 11 inlägg har inte något varit läsvärt. Men som sagt du är konsekvent men har tyvärr en otroligt låg högstanivå 8O
Användarvisningsbild
Nille
Forumproffs

Inläggav NEDOMANSKY » lör jan 05, 2008 1:14 am

Med tanke på att TAIF-spelarna tränat och spelat ihop sen April så är få i TAIF bättre än Lindhagen, var har alla dessa för Ursäkt????
In Hinkum Veritas
Användarvisningsbild
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare

Inläggav Svartvadet » lör jan 05, 2008 1:55 am

Bra fråga där Neddo! Att Lindhagen inte skulle vara bäst i första matchen visste väll alla, men om han håller den farten han gör i Lakerdoome så bör han leka ganska fett i Tajf... Men han kanske inte gillade att se ut som en "mellan mjölk" som dom andra i Hästriket :lol: !!!

Hoppas att Troja går upp så att vi får se lite roliga matcher nästa år, för motståndet dom fick idag var ju inte direkt bra... nästan farmarlags-klass faktiskt :lol:

:clappy:
Användarvisningsbild
Svartvadet
c/o LL´s Forum

Inläggav Nille » lör jan 05, 2008 11:52 am

Enligt SMP fick Lindhagen väldigt lite speltid igår, iofs ganska naturligt eftersom han knappast hunnit tränat med TAIF innan.
Användarvisningsbild
Nille
Forumproffs

Inläggav Malul » lör jan 05, 2008 11:54 am

att dom inte medvetet försökte skada honom både i taif- o trojalägret förvånar mig...han höll och spelar vidare med oss :D
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.

Växjö Lakersissä!!
Användarvisningsbild
Malul
c/o LL´s Forum

Inläggav Nille » lör jan 05, 2008 12:04 pm

Idiotin i Tingsryd (och i vissa fall i Troja) finns inte bland spelare och ledare utan bland vissa av deras supporters.
Senast redigerad av Nille lör jan 05, 2008 2:18 pm, redigerad totalt 1 gång.
Användarvisningsbild
Nille
Forumproffs

Inläggav Lalin » lör jan 05, 2008 12:26 pm

Nille skrev:Idiotin i Tingsryd (och i vissa fall i Troja) finns inte bland spelare och ledare utan bland deras supporters.

Nille! Varför håller du inte dig till Jönköpings forum? :asshole: :321:
Blueshirts United
Användarvisningsbild
Lalin
c/o LL´s Forum

Inläggav Lalin » lör jan 05, 2008 12:32 pm

eller vill du att VÄXJÖ ska öppna ett forum för Hv-supportrar? :whistle:
Blueshirts United
Användarvisningsbild
Lalin
c/o LL´s Forum

Inläggav NEDOMANSKY » lör jan 05, 2008 1:59 pm

Lindhagen spelade direkt i 1:a perioden och spelade i en trolig 3:e Line, spelade lika mycket som övriga centrar, men att Han skulle spela Box/PP i första Matchen kan Man väl KNAPPAST kräva i 1:a Matchen av en 19 åring 8O
In Hinkum Veritas
Användarvisningsbild
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare

Inläggav Nille » lör jan 05, 2008 2:23 pm

Lalin, jag trodde att forumet var öppet för alla som gillar Lakers eller har du något mot det???. Håller för övrigt på HV och Lakers. Vad det gäller asshole så tycker jag att det speglar ditt ieget inlägg rätt bra eller har du läst att jag har skrivit om HV i något om mina inlägg?? Eftersom de handlar om Lakers så torde de passa bättre här än på HVs hemsida eller har jag fel.... 8O

Eftersom jag tydligen måste förklara mitt inlägg så svarade jag på inlägget om att Tingsryd eller Troja skulle skada Lindhagen att någon sådan idiotisk inställning inte finns bland spelare eller ledare i dessa föreningar. Jag tror att TAIF och Troja har ett ganska bra förhållande till Växjö, den hatiska inställning som finns kommer snarare från supportrarna. Har du förstått eller skall jag rita bilder så du fattar??
Senast redigerad av Nille lör jan 05, 2008 2:28 pm, redigerad totalt 1 gång.
Användarvisningsbild
Nille
Forumproffs

Inläggav Piggelin » lör jan 05, 2008 2:25 pm

Lalin tar man inte på allvar. :notOK:
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Användarvisningsbild
Piggelin
c/o LL´s Forum

Inläggav C70T5 » lör jan 05, 2008 2:37 pm

Igår fick Erik Lindhagen tydligen höra både det ena och andra ifrån de kulturberikade och grönklädda Amishbönderna på läktaren.

Tacka vet jag Växjö Lakers och Lakers Lakejer!

/T5!! :oops:
TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER
Användarvisningsbild
C70T5
c/o LL´s Forum

Inläggav Lakersfan_03 » lör jan 05, 2008 2:56 pm

Vad PINSAMT. Herregud det är nog skillnaden mellan Lakers och Taif att vi ger spelarna en chans och inte hånar dom oavsett var de kommer ifrån. Varför tror ni CJ valde Lakers istället för TAIF ?. Det har alla ni riktiga Taif supportrar att tacka bönderna som säger sig hålla på eran klubb som kastade skit på CJ i en träningsmatch.
Tinsgryd tar man inte på allvar
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Inläggav Kjellsson » lör jan 05, 2008 3:09 pm

C70T5 skrev:Igår fick Erik Lindhagen tydligen höra både det ena och andra ifrån de kulturberikade och grönklädda Amishbönderna på läktaren.

Ni måste väl ändå förstå att är ganska vanligt med hjärnskador när föräldrarna är syskon. TAIF:are upphör aldrig att förvåna......
Användarvisningsbild
Kjellsson
Forumproffs

Inläggav Lalin » lör jan 05, 2008 3:22 pm

Nille! För mig är du ett stolt HV-fan och inget annat! Kram på dig HV :sleeping: Piggelin hade jag gärna käkat upp :whistle:
Senast redigerad av Lalin lör jan 05, 2008 3:28 pm, redigerad totalt 1 gång.
Blueshirts United
Användarvisningsbild
Lalin
c/o LL´s Forum

Inläggav Piggelin » lör jan 05, 2008 3:25 pm

Lalin, din lille gottegris. :wink:
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Användarvisningsbild
Piggelin
c/o LL´s Forum

Inläggav Stoffe » lör jan 05, 2008 6:26 pm

Helt sjukt att dom hånar en "egen" spelare! BARA INSE, HÄSTRIKET HÅLLER PÅ ATT BLI VÅRAT FARMALAG! VARESIG NI VILL DET ELLER INTE
Once a laker, always a laker!
Användarvisningsbild
Stoffe
Forumdemon

Inläggav LasseMaja » lör jan 05, 2008 7:25 pm

[quote="Kjellsson"][quote="C70T5"]Igår fick Erik Lindhagen tydligen [url=http://www.taif.nu/forum/viewtopic.php?t=15641][b]höra[/b][/url] både det ena och andra ifrån de kulturberikade och grönklädda [url=http://www.catholicinformationcenter.org/TRAVEL-AMISH.jpg][b]Amishbönderna[/b][/url] på läktaren.[/quote]

Ni måste väl ändå förstå att är ganska vanligt med hjärnskador när föräldrarna är syskon. TAIF:are upphör aldrig att förvåna......[/quote]

Jag har väldigt svårt att förstå vad man vill uppnå när man skriver ett sånt här inlägg??
Tingsryds AIF
since 1923
Användarvisningsbild
LasseMaja
Forumdemon

Inläggav Primeau » lör jan 05, 2008 7:34 pm

Inte lätt för Lindhagen att hoppa rätt in i ett nytt lag, ännu svårare att prestera något när man knappt får någon istid 8O
Jag lider lite med Taif-fansen idag, alltså dom som lägger mer energi på egna laget istället för att stå och skrika skit mm om LAKERS i ett möte mellan två helt andra lag :lol:
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
Användarvisningsbild
Primeau
c/o LL´s Forum

Inläggav Slavik » lör jan 05, 2008 8:02 pm

Det var ett jävla tjat om den där Lindhagen, han fick lika mycket istid som alla andra förutom att han inte spelade pp eller bp. En sak är iallafall säker, han hade inte petat nån i trojas 3 första femmor!
Användarvisningsbild
Slavik
Forumproffs

Inläggav Svartvadet » lör jan 05, 2008 8:10 pm

Efter 10 matcher så hade han nog petat de flesta då jag inte ser någon ibland Trojas centrar skulle ta plats i Lakers, vilket Lindhagen har gjort! 8O
Användarvisningsbild
Svartvadet
c/o LL´s Forum

Inläggav Stoffe » lör jan 05, 2008 8:22 pm

Svartvadet skrev:Efter 10 matcher så hade han nog petat de flesta då jag inte ser någon ibland Trojas centrar skulle ta plats i Lakers, vilket Lindhagen har gjort! 8O

Så sant så, hade Erik fått spela 10 matcher med Troja hade han varit en stärncenter! Men Troja behöver ju inte Erik, dom har ju sina juniorer
Användarvisningsbild
Stoffe
Forumdemon

Inläggav Slavik » lör jan 05, 2008 8:26 pm

Svartvadet skrev:Efter 10 matcher så hade han nog petat de flesta då jag inte ser någon ibland Trojas centrar skulle ta plats i Lakers, vilket Lindhagen har gjort! 8O

Han hade inte petat poängkungen Fahlqvist, definitivt inte Ron Pasco! och inte heller Alexander Johansson som Timrå har bra koll på. Sen få du tro vad du vill! Han är väl för fan inte helt matchovan!!
Användarvisningsbild
Slavik
Forumproffs

Inläggav Stoffe » lör jan 05, 2008 8:33 pm

Slavik skrev:

Han hade inte petat poängkungen Fahlqvist, definitivt inte Ron Pasco! och inte heller Alexander Johansson som Timrå har bra koll på. Sen få du tro vad du vill! Han är väl för fan inte helt matchovan!!

Grejen är den att han är det. HALLÅ om nu Pasco och Fahlqvist är så bra, varför spelar dom i lingonserien då ? 8)
Användarvisningsbild
Stoffe
Forumdemon

Inläggav FALCONETTI » lör jan 05, 2008 8:49 pm

i lingonserierna har dom RÅD att betala lönerna utan att ligga en jävla massa back,,lingonserierna har RÅD att fixa tröjor och dyligt till juniorerna.m.m
Användarvisningsbild
FALCONETTI
Forumamatör

Inläggav Beckis » lör jan 05, 2008 8:59 pm

Stoffe skrev:
Slavik skrev:

Grejen är den att han är det. HALLÅ om nu Pasco och Fahlqvist är så bra, varför spelar dom i lingonserien då ? 8)

Pasco är inte värvad för att stänka in poäng i massor. Han är där för i första hand sina fantastiska ledarskaper. Poäng skall han också förvisso göra och gör, men som sagt han är där för sina ledarskaper.
Troja har nog också fått betala för det om man ser det till DIV 1 nivå.

Edit för stavfel i sedvanlig ordning :wink:
Senast redigerad av Beckis lör jan 05, 2008 9:04 pm, redigerad totalt 1 gång.
Under rättegången förklarade Olsson att han inte riktigt kom ihåg vad beteckningarna avsett. Möjligen skulle "sv" kunna vara kopplat till sommarvikariat och "vitt" till hans vita blodkroppar, som han hade problem med.
Användarvisningsbild
Beckis
Forumproffs

Inläggav NEDOMANSKY » lör jan 05, 2008 9:00 pm

Nja nu fär Vi hyfsa debatten, Lindhagen är bra och har potential och värvades till Lakers för att stå på tillväxt, nu har han emellertid gjort ett bra jobb och tagit en tröja, dock så anser jag att både Pasco och Alexander Johansson lätt tar en centerplats i Lakers 4.e Lina.
In Hinkum Veritas
Användarvisningsbild
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare

Inläggav Stoffe » lör jan 05, 2008 9:53 pm

Alexander Johansson kan jag tänka mig som 4:center. Men det är den ända
Användarvisningsbild
Stoffe
Forumdemon

FöregåendeNästa

Återgå till Silly Season