Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
C70T5 skrev:Igår fick Erik Lindhagen tydligen höra både det ena och andra ifrån de kulturberikade och grönklädda Amishbönderna på läktaren.
Svartvadet skrev:Efter 10 matcher så hade han nog petat de flesta då jag inte ser någon ibland Trojas centrar skulle ta plats i Lakers, vilket Lindhagen har gjort!
Svartvadet skrev:Efter 10 matcher så hade han nog petat de flesta då jag inte ser någon ibland Trojas centrar skulle ta plats i Lakers, vilket Lindhagen har gjort!
Slavik skrev:Svartvadet skrev:Efter 10 matcher så hade han nog petat de flesta då jag inte ser någon ibland Trojas centrar skulle ta plats i Lakers, vilket Lindhagen har gjort!
Han hade inte petat poängkungen Fahlqvist, definitivt inte Ron Pasco! och inte heller Alexander Johansson som Timrå har bra koll på. Sen få du tro vad du vill! Han är väl för fan inte helt matchovan!!
Stoffe skrev:Slavik skrev:Svartvadet skrev:Efter 10 matcher så hade han nog petat de flesta då jag inte ser någon ibland Trojas centrar skulle ta plats i Lakers, vilket Lindhagen har gjort!
Han hade inte petat poängkungen Fahlqvist, definitivt inte Ron Pasco! och inte heller Alexander Johansson som Timrå har bra koll på. Sen få du tro vad du vill! Han är väl för fan inte helt matchovan!!
Grejen är den att han är det. HALLÅ om nu Pasco och Fahlqvist är så bra, varför spelar dom i lingonserien då ?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 27 gäster