Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Komodoödlan skrev:Friberg..vad menar du? Hur ska han kunna producera mer i utvisningsbåset? Det där tror jag bara kommer att skälpa mer än det hjälper! Tycker inte att han har producerat särskilt mycket under hans senaste säsonger där han har ett otal utvisningsminuter bakom sig.
Komodoödlan skrev:Primeau..jag kanske ser dåligt, men under Hedmans senaste tre senaste säsonger då han representerade tre olika klubbar, gjorde han bara ett mål. Gurra gjorde sex mål på de senaste två säsongerna. Inte så stor skillnad, men en väsentlig skillnad
nyman skrev:Finns 100 spelare som kan åka runt med uppgiften att bara smälla på. Dom kan få acord. Ska vi säga " 50 kronor smällen"
Mygel skrev:En spelare som gjorde succe i Kanadensiska juniorligan som polis.
Än sen då? Jag ser inte dåligt..Ingen vacker statistik i alla fall.Primeau skrev:Komodoödlan skrev:Primeau..jag kanske ser dåligt, men under Hedmans senaste tre senaste säsonger då han representerade tre olika klubbar, gjorde han bara ett mål. Gurra gjorde sex mål på de senaste två säsongerna. Inte så stor skillnad, men en väsentlig skillnad
Du ser som en kratta!
Jag tar det en gång till: Hedman producerade dåligt med poäng säsongen som gick, då hann han med att tillhöra tre olika klubbar. Här har du honom i siffror.
Kjellsson skrev:Mygel skrev:En spelare som gjorde succe i Kanadensiska juniorligan som polis.
Nja, lagets polis var han knappast. Det va andra spelare som skötte det, men han stod upp för sig själv och sina lagkamrater när det behövdes. Gjorde dessutom en del poäng i OHL som ju inte direkt är någon skit liga. Så kan han bara anpassa sig lite till svensk domarnivå så kan det nog bli bra. Han lär aldrig bli någon poängkung men det är ju inte hans roll heller. Han ska skapa ytor för sina medspelare.
Mygel skrev:Hur många matcher såg du med honom? Mitt andra hem ligger nära Sudbury. Kan bjuda över dig så kan vi kolla in kvaliteten på OHL (ingen dålig liga, men precis som AHL, väldigt brett spektrum av rollspelare).
Per Carlsson skrev:Precis vad vi behöver. Gillar denna värvningen, äntligen någon som står upp för laget.
Primeau skrev:Baloo skrev:Alla tränare i Allsvenskan vet att bara man retar upp Hedman så har man ett powerplay..
Och alla spelare i Allsvenskan vet att retar man Hedman har man spräckt näsben
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster