Förste centern klar (David Lundbohm)

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Inläggav Primeau » mån jun 30, 2008 3:47 pm

David Lundbohm verkar vara en riktigt j-la bra center, hoppas han lever upp till förväntningarna.

Nu skall det bli intressant att se ifall det blir CJ eller någon annan spelare som kniper sista platsen i truppen. Jag hoppas, precis som en del andra på detta forum, att siste sniper in blir Sjödell-Wiklander (men inser också att det ligger en hel del i vad Malul skrev tidigare: CJ kan aldrig räknas bort, han kan smälla till med 40+ poäng! )

Allra bäst vore såklart om det blir BÅDE CJ och den nye snipern, men jag får inte riktigt ihop ekvationen (både den ekonomiska och den rörande antalet lediga platser...)

Tummen upp till Evert vad gäller Lundbohm i alla fall! Plockar han på detta hit både Sjödell och CJ skall jag personligen leverera ett helt flak Gösser till hans dörr!
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
Användarvisningsbild
Primeau
c/o LL´s Forum

Inläggav Anders83 » mån jun 30, 2008 4:16 pm

ett flak? vi bygger en pipeline från bryggeriet till everts kök :lol:
Användarvisningsbild
Anders83
c/o LL´s Forum

Inläggav Komodoödlan » mån jun 30, 2008 4:26 pm

Enligt Evert tyder det på att det kommer in en forward.

Någon som vet vad Josefsson har för karaktär som spelare? Kan inte tänka mig att han fyller ut Romös "kostym". Josefsson är åtminstone en bra tekare.
Komodoödlan

Inläggav steve_saviano_theking » ons jul 02, 2008 11:04 am

Vill ni inte ha Fahlqvist bara för att han har spelat i Troja? Vi värvade ju Grans för ett par år sedan?
Användarvisningsbild
steve_saviano_theking
Forumproffs

Inläggav Manglaren » ons jul 02, 2008 3:56 pm

steve_saviano_theking skrev:Vill ni inte ha Fahlqvist bara för att han har spelat i Troja? Vi värvade ju Grans för ett par år sedan?

Fahlqvist är center plus inte bra nog för tillföra det som behövs nämligen 1 selare som gör minst 30 poäng men gärna 45
Användarvisningsbild
Manglaren
Forumamatör

Inläggav NEDOMANSKY » tis jul 08, 2008 8:57 pm

HV71 värvar Lundbohms Line mate i TPS :D :whistle:
In Hinkum Veritas
Användarvisningsbild
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare

Föregående

Återgå till Silly Season