Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
NEDOMANSKY skrev:SpannJesus var riktigt kul, Det visar sig att turbulens i Trupper sällan gynnar Lagets prestationer, OM Evert och Janne missat i sitt Lagbygge genom att plötsligt ändra införskaffades spelare uppgifter så riskeras resultaten. Det viktiga är dock Normal idrottspsykologi, i en grupp spelare VET ALLA rangordningen när en Tränare bryter denna och lyfter upp sämre spelare så uppstår förvirring och det kallas Politik.
Lakers har haft Tränare som gjort detta tidigare med tveksamt resultat, Jag hoppas att detta INTE innebär sämre poängskörd framöver.
Olika uppfattningar är kärnan i ett Forum och utan dessa blir det helt ointressant, Intressant är också vilka som brukar ha rätt
serra skrev:Skicka ryssen och ta hit Bois!!
Stoffe skrev:Kan bara hålla med Per! Han lär nog aldrig mer visa sig i Växjö-dressen! Tråkigt men sant! Men nu får Evert lägga ut fiskenätet igen! Finns ett par spelare som jag själv hoppas lite extra på. Bois eller Sjödell-Wiklander som jag har för mig fortfarande inte har skrivit på för någon ny klubb Men rätta mig gärna om jag har fel!
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 4 gäster