Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Jag går helt emot. Jag tror inte på Laudius i ES, han är inte färdig för det! Låt han bli etablerad och växa in i HA först innan han blir "överkörd" i ES. Ni har ju sett själva, den istid han har fått den här säsongen har han inte visat mycket. Måhända har han åkt mycket skridskor och gnuggat i byte efter byte. Det är den roll han har fått, men vad jag har sett av det han ändå försöker på isen, att ta för sig, närkamper osv, så är han för "grön" än på den här nivån.Räven skrev:Inga problem, Laudius slår igenom kommande säsong, jag tror mycket på honom och är lite förvånad att han inte fått mer istid under säsongen som gick.
PutteA skrev:Kommer in två transor!
Stoffe skrev:Klasen-Lindgren-Kallio
Saviano-Hensick-Soares
Urbas-Eriksson-Bois
Hjalmarsson-Josefsson-Markusson
Åhsberg-Rasmussen-Laudius
M.Eriksson
nature skrev:Perttu Lindgren
Svindyra TJ verkar vara "klasscentern"!
Får vi in Linus Klasen och de ES spelare som det ryktats om+ en klass transatlant till. Då måste vi väl ha en av de bättre truppen på pappret i ES? Någon som har koll?
Ericsson skrev:Tack för dina 2 säsonger i A-Laget Laudius men vi Lakejer hoppas du får en god fortsättning i din nästa klubb och framförallt mer speltid.
Stod i SMP idag.
Stoffe skrev:Ericsson skrev:Tack för dina 2 säsonger i A-Laget Laudius men vi Lakejer hoppas du får en god fortsättning i din nästa klubb och framförallt mer speltid.
Stod i SMP idag.
2 säsonger? Fan måste missat han förra säsongen
Tack Laudius!!! Lycka till i din nästa klubb. (Luktar RBK lång väg)
Men detta var ganska så väntat
Räven skrev:Aj, aj det här känns inte bra, han kommer att utvecklas till något riktigt bra.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster