Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
serra skrev:Fattar inte riktigt det här med att hylla Evertsson så mkt.
Visst har han gjort ett kanonjobb fram tills nu, men det är nu krav börja ställas när man har en budget på 35-40 millar.....
Dom flesta här inne vet inte ens vem spelaren är ändå höjs han till skyarna...
Vi får se hur nyförvärven leverar sedan kan vi ju diskutera hur vida Evertsson gjort ett bra jobb med värvningarna
Plan3man skrev:Någon som vill äta upp sina inlägg nu efter 15 omgångar?
Sannorligen 100%:s chans, eftersom Iggulden själv öppet talat om att han älskar klubben och vill stanna, ja såvida han håller ungefär samma nivå säsongen ut. Dock har Evertsson talat om att han hittills tycker att det är för tidigt att signa honom för ytterligare säsonger..Plan3man skrev:Någon som vill äta upp sina inlägg nu efter 15 omgångar?
För en helt nyinsatt, hur stor är chansen att Iggulden stannar kvar nästa år om Växjö håller sig i ES?
teddy skrev:Har hört med tre oberoende källor.
Och alla tre påstår att anledningen att Iggy varit borta den senaste tiden, beror på hans drickande. Alltså inte någon skada.
För ärligt talat. Har någon hört vad det är för skada han har? Bara en överkroppsskada. Inget annat.
Har han kommit tillbaka på träningarna?
Dom två träningarna jag såg förra veckan vad han ju inte ens i hallen. Brukar man väll ändå vara. T.o.m Bois kom ju på träningen med gipsad hand.
Hmmm frågorna är många.
teddy skrev:Måste påpeka att dom tre herrarna som påstod att det skulle ha något med alkohol att göra håller inte på Lakers.
Den ene är Leksing, den andre Färjestad, och den tredje är HV fan.
GS skrev:teddy skrev:Måste påpeka att dom tre herrarna som påstod att det skulle ha något med alkohol att göra håller inte på Lakers.
Den ene är Leksing, den andre Färjestad, och den tredje är HV fan.
När det sedan gäller Nyårsfirande så kunde vi flesta läsa om det i SMP både på nätet och i den tryckta versionen.
teddy skrev:Kanon då vet vi på ett ungefär.
Jag försökte inte sprida något rykte. försökte mer få mina påstående från mina vänner förklarade eller, eller på något sett besannade. Som tur var verkar det som dom har fel. Sa det till dom med. Men ville ju bara få igång disskutionen om Mike så vi vet vad som gäller. Så vi slipper all ryktesspridning.
Eftersom det varit tyst så länge och ingen vet något, så börjar ju folk prata. Kan det vara detta, eller detta. Alltid bra att lägga alla korten på bordet så man slipper all skit.
Hoppas att hans skada läker fort, och att hans far blir bättre.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 20 gäster