Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
InmeDes skrev:Mycket bra skrivet, Varanen, uppriktigt. Det är sådana alster som gör det värt att läsa ett forum och då gör det inget att det är en själv som står i skottgluggen. Det bjuder man på med glatt humör. Det är bara att applådera.
Sedan är det ju så att de nya strömningarna når även landet fast det tar lite tid .
Räven skrev:Toyspeed: Jag mår prima. Men jag kan erkänna att jag är imponerad över att TAIF kan skrapa ihop extremt med pengar för att köpa ihop ett helt hockeylag, det är inte många som klarar det idag, vill jag påstå.
mmmm kan bara hålla med dej jag med .......man är lite oroligSköna_Gröna skrev:Riktigt besviken just nu. Vad ska man med Jan Öberg till när vi just värvat en förstaback? Nästa år lämnar alla gamlingar och då får vi värva 10 spelare till. Alla taifare är sjukligt positiva just nu och tror att allt är frid och fröjd. Den här styrelsen handlar innan man har pengarna. Föregående var väldigt måna om ekonomin och för det fick man kritik för man inte satsade. Jag vägrar att stå och se på när en Liljegren och co fått hybris och tror vi ska till Elitserien!
Första säsongen kan man spela mycket på inspiration som nykomling. Grejen är väl att vi har halva laget som är över 30 år, detta är ingen ny upplevelse för dessa och då höjer man sig kanske inte...
Den som lever får. Jag är inte alls förvånad om vi åter är i Division 1 om 2-3 år!
Kommer alltid vara TAIFARE så länge mitt hjärta slår, men när klubben man älskar behandlas som nu blir man orolig. Man älskar klubben inte spelarna!!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst