Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
teddy skrev:Hörde ett spännande rykte från en person inom organisationen.
Tveksamt. Men spännande.
Olli Palola ryktas tillbaka.
PutteA skrev:Men Svartis, han är ju finne. Dom svenska skattereglerna slår väl inte mot honom? Utländska spelare från KHL brukar funka, men med svenska blir det skatteproblem.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Svartvadet skrev:PutteA skrev:Men Svartis, han är ju finne. Dom svenska skattereglerna slår väl inte mot honom? Utländska spelare från KHL brukar funka, men med svenska blir det skatteproblem.
Ja, du har helt rätt. Jag som har kollat för mycket på Svenska spelare haha!
Märkligt.. han var ju värvad som en utvecklingsspelare och skulle blomma ut nästa år sa alla forumproffs?Person skrev:Ortega out! Nu kommer det ju MINST ett nyförvärv.
Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
Vi får se om han kommer tillbaka.Svartvadet skrev:Ja, fast han blir ju uthyrd. Inte sparkad.
Vi får se...PutteA skrev:Att bli utlånad kan ju vara ett led i hans utbildning!
Varanen skrev:Juha-Matti? Patrik Lundh? Random transa från KHL?
Vidder av möjligheter. Bra att det händer grejer nu. Så här långt ger jag mitt godkännande. Netterberg, Ortega ut - Hardt in.
Kloker skrev:Jag funderade också på Lundh. En favorit i VLH med sitt slit och offervilja. Spelar i samma lag som Palola och endast två poäng sämre inbördes statistik än Palola. Jag ser Palola mer som en sniper än Lundh. Men enligt skattereglerna så är väl Palola det definitiva alternativet där i från om det nu ligger substans bakom ryktet.
vlk skrev:Trams, klart man ska risa och rosa offentliga personers arbete. Det är en del av människors engagemang. Det finns alltid de som ropar avgång för minsta lilla och de finns de som gärna hade sett att vi fortfarande hade Gustav Hjalmarsson i truppen. De flesta är däremellan. Det är värre när ingen längre bryr sig. Det finns sådana exempel på klubbar.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Vi får se om källan har rätt..PutteA skrev:Att bli utlånad kan ju vara ett led i hans utbildning!
vlk skrev:Jag tror inte ortega tjänade så lite som alla tycks tro
Skickat från min iPhone med Tapatalk
StenhårtSlagskott skrev:Tror du han låg över 150? Utan att knappt lirat ahl?
Kloker skrev:StenhårtSlagskott skrev:Tror du han låg över 150? Utan att knappt lirat ahl?
Jag vet vad Ni håller på med. Genomskinligt. Patetiskt. Det kommer slå tillbaka. Tro mig.
Lakersfan_03 skrev:Någon som tror att Evert tittar på Malte? Eller siktar han mycket högre än så?
Någon som läst denna artikeln? Vad står de?
http://www.minhockey.se/article/har-ar- ... arkningar/
Skickat från min BLA-L29 via Tapatalk
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster