Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Coffe #800 skrev:DU Marie Hallman är tammefan den största AIKaren som finns när vi snackar Journalister!!
Hon praktisktaget BOR på hovet!!
Efter henne som en stolt Aikare kommer Roos! även han är starkt förknippad med AIK.............
Marie Hallman har inte sagt ett ända ord efter att affären är klar mer än " aha då va de klart "
Innan dess å trodde hon ju inte ens att Lakers skulle betala för Robban??????? vilken jävla värld lever man då i?? Henne kan man verkligen inte lyssna på!!!
EAIK skrev:Coffe #800 skrev:DU Marie Hallman är tammefan den största AIKaren som finns när vi snackar Journalister!!
Hon praktisktaget BOR på hovet!!
Efter henne som en stolt Aikare kommer Roos! även han är starkt förknippad med AIK.............
Marie Hallman har inte sagt ett ända ord efter att affären är klar mer än " aha då va de klart "
Innan dess å trodde hon ju inte ens att Lakers skulle betala för Robban??????? vilken jävla värld lever man då i?? Henne kan man verkligen inte lyssna på!!!
Hon är faktiskt mer difare än AIKare haha. Ja, hon bor på Hovet för att hon följer både AIK och dif.
Och Ros har aldrig gillat AIK, det påståendet visar hur fel ute du är i världen.
jahak skrev:Ha ha.. stora starka AIK!!! skyller på hockeyligan. Nog måste det väl ändå vara ni som ansvarar för vad ni publicerar?
Skärp dig EAIK... Varför ska du ens hit och skriva dynga. Ingen vet vilka summor som gäller ändå. Nu är affären i hamn och båda sidor verkar vara nöjda. Bra så.
EAIK skrev:jahak skrev:Ha ha.. stora starka AIK!!! skyller på hockeyligan. Nog måste det väl ändå vara ni som ansvarar för vad ni publicerar?
Skärp dig EAIK... Varför ska du ens hit och skriva dynga. Ingen vet vilka summor som gäller ändå. Nu är affären i hamn och båda sidor verkar vara nöjda. Bra så.
Du har alltså noll koll på hur systemet fungerar men ska ändå uttala dig? Då ska jag förklara.
Klubbarna laddar upp videos innan de ska publicerar. När man sedan säger till de ansvariga för hockeyligans hemsida så ska den publiceras. Nu publicerades den utan något godkännande från AIK. Svårare än så är de inte.
Power Play skrev:EAIK skrev:jahak skrev:Ha ha.. stora starka AIK!!! skyller på hockeyligan. Nog måste det väl ändå vara ni som ansvarar för vad ni publicerar?
Du har alltså noll koll på hur systemet fungerar men ska ändå uttala dig? Då ska jag förklara.
Klubbarna laddar upp videos innan de ska publicerar. När man sedan säger till de ansvariga för hockeyligans hemsida så ska den publiceras. Nu publicerades den utan något godkännande från AIK. Svårare än så är de inte.
Jadu, mister EAIK, då har tydligen AIK en specialuppgörelse med Hockeyligan vad gäller publicering på er egen sida. Är det för att ni saknar kompetens eller? Jag bara undrar. VLH äger nämligen all publicering på sin hemsida själva. Det enda sambandet med Hockeyligan är att de kör samma CMS.
Källa på det? Japp! VLH:s alldeles egna webansvarige.
Du påstår att den lades upp utan godkännande, källa på det?
Jag tror AIK la upp skiten, med godkännande. De trodde allt var klappat och klart.
Gillar att du utger dig för att ha stenkoll. Vad är det som säger att AIK officiellt säger att den lades upp utan tillåtelse för att rädda sin eget skinn? Sen är det väl väldigt konstigt att officiellt uttala sig om övergångssumman nu när de helt plötsligt inte alls får prata om summorna enligt kontraktet. Låter väldigt amatörmässigt från AIKs sida.
Att den kom ut berodde på ett externt tekniskt problem.
Daste skrev:Nä, lägg ner nu. Ska ni börja snoppmätartävling så är det bara att lämna walk över. Min pappa har största.
EAIK skrev:
Och filmklippet är inte AIK's fel, det är Hockeyligans fel som la ut den tidigare än den skulle ut. Så läs på innan du anklagar.
Och jag baserar inte mina uppgifter på kvällsposten utan på andra journalister som tex Marie Hallman som följer och har anknytningar till alla Stockholmslagen. Och vart får du fram att vi inte kan garantera säkerheten på Hovet? Sluta hitta på saker som inte existerar om du ska försöka tas seriöst.
PutteA skrev:Jag såg filmen, och det var från min blogg den länkades till första gången, från en AIK:are faktiskt. Detta är kommentaren på bloggen:
Jasså kommer ni inte? 5 miljoner var precis vad ni fick betala, kul att ditt blogginlägg var bluff rakt igenom.
http://www.aikhockey.se/trupp/AIK/3283
Mig veterligen är detta en länk till AIK:s hemsida och inte elitserien play.
Och detta är den snygga tillhörande puffen på hemsidan.
EAIK skrev:Till alla idioter som inte verkar ha läsförmåga. Att spela in och publicera är väl två jävligt olika saker? Kom igen, så idiotiska kan inte folk vara att ni på allvar tycker det är samma sak.
Kan ni inte hålla en någorlunda högre nivå än mellanstadiet som
"OOH NU VART DU ÄGD PLZZZZZZZ"
"OCH NEJ DE ÄR HON INTE NEJ NEJ NEJ JAG HAR PRATAT MED HENNE (NOT) "
ignorerar jag er och ni kan lär inte få svar.
pedda skrev:EAIK skrev:Till alla idioter som inte verkar ha läsförmåga. Att spela in och publicera är väl två jävligt olika saker? Kom igen, så idiotiska kan inte folk vara att ni på allvar tycker det är samma sak.
Bra stick iväg din lill a råtta, det är ni bra på.
Power Play skrev:Testade lite länkar.
Länk till AIK-video på elitserien play:
http://www.elitserienplay.se/#/video.1626072271001
Länk till samma AIK-video på aikhockey.se:
http://www.aikhockey.se/artikel/23339/
Fast jag är nog bara okunnig på området.
Power Play skrev:Jag trodde diskussionen handlade om videon publicerades på hockeyligan.se eller på aikhockey.se. Men jag missuppfattade väl det hela.
EAIK skrev:pedda skrev:EAIK skrev:Till alla idioter som inte verkar ha läsförmåga. Att spela in och publicera är väl två jävligt olika saker? Kom igen, så idiotiska kan inte folk vara att ni på allvar tycker det är samma sak.
Detta gick ju bara inte att ignorera. Stor i käften men liten på banan? När har vi någonsin löpt?
Du är säkert en av dessa som alltid ska stå och hetsa bakom polis eller stängsel men vara väldigt tyst och snäll när inget av de är i vägen.
EAIK skrev:pedda skrev:EAIK skrev:Till alla idioter som inte verkar ha läsförmåga. Att spela in och publicera är väl två jävligt olika saker? Kom igen, så idiotiska kan inte folk vara att ni på allvar tycker det är samma sak.
Detta gick ju bara inte att ignorera. Stor i käften men liten på banan? När har vi någonsin löpt?
Du är säkert en av dessa som alltid ska stå och hetsa bakom polis eller stängsel men vara väldigt tyst och snäll när inget av de är i vägen.
Power Play skrev:Lite edit i ditt inlägg där ser jag. Fakta kvarstår, min gode EAIK. Klubbarna lägger upp video, och publicerar dem. Inte Hockeyligan. Jag är hemskt ledsen, du är väldigt tapper när du kämpar, men du får nog ge dig där. Originallänken till videon med Gozzi gick till aikhockey.se - inget annat. Och på aikhockey.se är AIK kungar vad gäller publicerandet. Hoppas jag.
Stoffe skrev:Är det hockeyligan som spelar in videon också?
EAIK skrev:Stoffe skrev:Är det hockeyligan som spelar in videon också?
Vad har det med saken att göra? Du pratar om kossor medan vi andra diskuterar hästar.
Att på riktigt tycka att spela in en video och publicera är samma sak är något helt sjukt måste jag säga. Helt allvarligt kan du ju inte mena att det är samma sak?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster