Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Varanen skrev:Tomi Sallinen till FBK. En bra värvning. Vet inte vad Kloten och han sysslade med förra säsongen, men en spelare som har många bra egenskaper. Jag skulle verkligen få klart vilka som lämnar oss så silly kan börja bli seriöst.
– När jag fick frågan om att komma till ett topplag i SHL så var det skönt, säger Dick Axelsson.
Kloker skrev:Igår så var det Aaron Palushaj som blev klar för Örebro. Idag så väntas Dick Axelsson bli klar för Djurgården.– När jag fick frågan om att komma till ett topplag i SHL så var det skönt, säger Dick Axelsson.
Varanen skrev:Oroa er inte för motståndarnas "chock-värvningar".
vlk skrev:Varanen skrev:Tomi Sallinen till FBK. En bra värvning. Vet inte vad Kloten och han sysslade med förra säsongen, men en spelare som har många bra egenskaper. Jag skulle verkligen få klart vilka som lämnar oss så silly kan börja bli seriöst.
Lugn, vi har högre ambitioner än sallinen....
Varanen skrev:vlk skrev:Varanen skrev:Tomi Sallinen till FBK. En bra värvning. Vet inte vad Kloten och han sysslade med förra säsongen, men en spelare som har många bra egenskaper. Jag skulle verkligen få klart vilka som lämnar oss så silly kan börja bli seriöst.
FBK släppte idag Sallinen. Visst har han haft skadebekymmer den här säsongen, men det måste ligga mer bakom. Total fiasko i Kloten förra säsongen och nu kickad av FBK. Du fick rätt här vlk. Jag tycker Sallinens "hockeytänk" är bra, men något stämmer inte.
vlk skrev:Varanen skrev:vlk skrev:[quote="Varanen"]Tomi Sallinen till FBK. En bra värvning. Vet inte vad Kloten och han sysslade med förra säsongen, men en spelare som har många bra egenskaper. Jag skulle verkligen få klart vilka som lämnar oss så silly kan börja bli seriöst.
FBK släppte idag Sallinen. Visst har han haft skadebekymmer den här säsongen, men det måste ligga mer bakom. Total fiasko i Kloten förra säsongen och nu kickad av FBK. Du fick rätt här vlk. Jag tycker Sallinens "hockeytänk" är bra, men något stämmer inte.
Hockeybladet är ingen riktig site. Han som har skrivit artikeln brukar med jämna mellanrum slänga ut sådana "nyheter", men har nästintill ingen substans i ryktet.Härmapan skrev:HV spenderar...
Först Martinsson och nu Berglund!
https://hockeybladet.nu/klubbar/hv71/bo ... nara-hv71/
Hur många Lakersspelare har vi haft som signat pga klubbhjärta? Tycker du det är sådant som dödar hockeyn för dig undrar jag hur det kommer sig att du håller på Lakers (förutsatt att du inte är född på 00-talet och tror att Lakers alltid funnits).Sura-pelle skrev:Där sjönk martinsson hos mig. Jag hade inte sagt något om han hade gått till rögle. Det hade varit rimligt med tanke på hans rötter där, men detta. Hockeyn dör lite hos mig när spelare har noll känsla i sina klubbval..
Jag menar inte att klubbhjärta inte är något fint, men att tycka hockeyn dör för att en spelare väljer en annan klubb är minst sagt konstigt. Det är deras jobb och de ser efter sin framtid.Sura-pelle skrev:Kul att du säger det Person. Har följt Växjö Lakers sedan starten 1997. Var ungdomstränare i Växjö HC (om du vet vad det var)
Förresten, hur tycker du det gick för Niclas Burström och Martin Lundberg när de valde att gå till växjö istället för att välja med hjärtat? Jag önskar verkligen idag att båda hade valt med hjärtat från början istället.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster