Svartvadet skrev:Hahaha EAIK har ju verkligen visat prov på okunnighet!
"Om du har någon koll på hur webben fungerar så vet du detta" -
Om DU har någon koll på hur WEBBEN fungerar så vet du detta:
Det är oftast EN (1!!!) knapptryckning mellan att Ladda-upp till att PUBLICERA. Varför... varför, varför, varför skulle då AIK vara så amatörmässiga att man inte har en webbansvarig? Det är ju ganska självklart för mig iaf.
Nu ska vi dessutom ha ännu roligare åt dig
Du har konspirationer om att Rosén valde Lakers för pengarna, och att hans flickvän inte alls är sjuk (trots att det finns fakta på detta) samtidigt så kommer du in till oss och gnäller över att DU har fakta om vad som hände på Webben när vi har konspirationer. Varför är dina mer rätt? Jo, för att två stycken STOCKHOLMS TIDNINGAR skrev om detta. Lagom paradox?
(Tror jag hörde en råttfälla smälla av)
Vänta, du verkar vara en av många som inte förstår hur elitserien play är uppbyggt. Ingen klubb publicerar videos, man "ger" dem till hockeyligan som sen publicerar dem. Man kan publicera nyheter utan hockeyligans intresse (det som klassas som
http://www.name.se/artikel men elitserien play har man ingen administratörs rättighet till om du tror det.
Ni verkar inte förstå skillnaden mellan
A; Egna domän och hemsidan > Styrs av egen webbansvarig
B; Hockeyligans hemsida och video system (kallat Elitserien Play) som styrs av hockeyligans webbansvariga.
Du kanske tror det fungerar som youtube, men nej det gör de inte.
Och ang Rosens payment. I princip alla hockeyjournalister säger 5 miljoner och aktiva inom hockey. Bloggare som mrmadhawk, mariehallman osv. Vad annars anser ni man ska gå på? Kan ni visa mig en källa där det framgår något annat än 5 miljoner så vill jag gärna läsa det.