StenhårtSlagskott skrev:https://youtu.be/wlBo5sLTpnk
Efter att ha sett klippen från youtub säger jag bara wow. Levererar han bara en bråkdel av spelet från 16/17 blir detta riktigt bra.
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
StenhårtSlagskott skrev:https://youtu.be/wlBo5sLTpnk
Tvek, Cederqvist har ju fått a-kontrakt under säsongen.bratsson skrev:Ska inte Martin Lundberg ersättas också?
Skickat från min SM-G950F via Tapatalk
Person skrev:Tvek, Cederqvist har ju fått a-kontrakt under säsongen.bratsson skrev:Ska inte Martin Lundberg ersättas också?
Skickat från min SM-G950F via Tapatalk
Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
Svartvadet skrev:För att underlätta för er båda kan vi väl komma överens om att Cederqvist ändå ersätter Lundberg i samma veva som han ersatte Carnbäck?
Lundberg drömmer fortfarande om att få stoppa pillevicken i en varm och lurvig ren
Person skrev:Fröberg till Schweiz enligt schweizisk media. Rimligt att han testar något nytt, skönt att det inte blir i en annan svensk klubb. Hoppas han utvecklas ytterligare offensivt sett där och kan återvända som en toppcenter om ett par säsonger.
Såklart, missade att skriva ut det.StenhårtSlagskott skrev:Person skrev:Fröberg till Schweiz enligt schweizisk media. Rimligt att han testar något nytt, skönt att det inte blir i en annan svensk klubb. Hoppas han utvecklas ytterligare offensivt sett där och kan återvända som en toppcenter om ett par säsonger.
Nästa år menar du va?
Em Pettersson tradas till Arizona. Härligt för honom. Hoppas nu att han får chansen i NHL men nu är han definitivt att glömma som förstärkning.
Varanen skrev:Ja, vi måste givetvis informera honom om att inte spela utan hjälm, aldrig tappa en handske, ta ner en puck med handen supersnabbt, inte andas på målvakten, att assisterande gärna fintar honom om han är 2:e tekare, att det blir tekning i mittcirkeln om keepern råkar snubbla, att han inte får röra någon som står mot sargen med putande rumpa osv.
Hoppas VLH har en pärm som vi kan dela ut till spelarna som är nya i SHL.
Lakersfan_03 skrev:Tror vi på något mer nyförvärv innan fönstret stänger? Börjar dra ihop sig
Skickat från min BLA-L29 via Tapatalk
Overkill skrev:R.R kommer till slutspelet hörde jag idag.
Overkill skrev:R.R kommer till slutspelet hörde jag idag.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 1 gäst