Johan "Günter" Thelin förlänger!

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Inläggav puff » sön mar 18, 2007 12:02 pm

Jag delar din uppfattning då det gäller att använda dessa uttryck. Nu gäller det väl att vänta och se hur laget kommer att se ut. Thelin som denna tråden handlar om tycker jag var bra att de förlängde med. Hans energi och känsla för laget behövs. Trots hans grovjobb så tar han inte speciellt många utvisningar. Några har påstått att Yngve skulle fixat detta lika bra som Thelin. Kanske, kanske inte, men av det jag sett av Yngve så har han inte den kyla som behövs. Han tar ganska många dumma utvisningar i offensiv zon. Det är väl så det blir innan man har fått efarenhet. Men NU är ju Yngve i Troja så det behöver vi väl inte diskuttera.
De spelare som är heta på marknaden vet vi bestämmer sig ganska sent. De vill se vad de får för erbjudande. Därför är det nog inte att förvänta några sådana nyförvärv på ett tag. därmed är det ju dumt att döma ut lag och sportchef eftrer de värvningar som är klara idag
puff
Forumdemon

Inläggav Räven » sön mar 18, 2007 12:19 pm

Jag tycker också att Thelin blev bättre, ju längre säsongen gick, i vilket fall som helst, så har han en helt rätt inställning till hockey och det gillar jag. Tycker också att det känns ok att de förlängt, dels för att jag inte kan tänka mig samma stora omsättningstal som tidigare säsonger.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum

Föregående

Återgå till Silly Season