av NEDOMANSKY » ons aug 15, 2007 8:35 pm
Jag tycker givetvis att det var skillnad på Yngwes status kontra Markussons, men det belyser att det åks i olika filer.
Det här snacket om att Junisar ska ta all skit och bita ihop är mumbojumbo, är man tillräckligt bra skall man ges chansen, att visa inställning bör rimligen gälla ALLA i ett Lag.
Många gånger ställs det så höga krav på Junisar och inga på äldre A-Lagspelare(typ. Paukkanen) att potentiella talanger(typ Yngwe/Basse) motarbetas och försvinner för att det finns krafter som inte VÅGAR ge UNGA spelare en rimlig chans.
(Debatteras ofta i Hockeykretsar hur klubbar hanterar Juniorer)
Sen detta snacket om att Basse/Yngwe inte håller för den plats De skulle ta dvs. Thelins är enligt Mig skitsnack, de skulle klara den utmärkt och hoppas att det räcker som svar till serra, det är den plats som Basse till att BÖRJA med får fylla enligt Mig.
Jag skulle vilja se Lakers ha modet att sätta en etablerad spelare som inte lever upp till kraven i den PROFFSvärld Jag anser att De tillhör i Gislaved, för att sätta kravnivån på en spelare med det "Rätta Virket"
In Hinkum Veritas