Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Dina frågor är berättigade, men det finns säkert förklaringar till att man inte har valt att satsa på sina egna ute i respektive klubbar. Som du vet, det ska till något alldeles extra för att en av våra juniorer eller någon av våra egna produkter ska ta en plats i våra kedjor. Konkurrensen är stenhård!vlh79 skrev:skriver inte här ofta men undrar mycket över varför våra egna aldrig får chansen att bevisa. är våra egna produkter verkligen så mycket sämre än andra lags? Emil är i Skövde, Anton S i Halmstad, Basse i Mörrum, Björn sitter på bänken, Patrik i Gislaved. När nu Lindhagen kommer och när Marcusson blir frisk finns väl ingen plats för varken Basse eller Näslund ens på bänken om inte någon av de äldre spelarna sitter på läktaren? Har jag fel? Har Lakers i förlängningen råd med detta? Att inte få in de egna? Ingen kan säga att Basse och Patrik har gjort dåligt ifrån sig när de fick chansen förra säsongen.
Lakershjärta71 skrev:Personligen kan säkert Näslund göra mer nytta än en i nuläget medioker Fimpen. Och andra sidan, trots dålig form, besitter Fimpen mer rutin än Näslund, så det går väl jämt ut.
Primeau skrev:Långa Håret har svarat för godkända 6 poäng på sina 9 matcher med laget, dessutom redan fina +5 i plus/minusstatistiken. I tekningarna har han dalat något, men han vinner fortfarande fler än han förlorar. Han ligger f n på 51% och har i de senaste matcherna fått tampas med rutinerade tekningsrävar som AIK:s Henrik Eriksson och Moras Håkan Bogg Visst känns det som att hela laget har lyft sig till en helt ny dimension sedan Erik återvände, inte minst spelet i mittzon?
Hade jag varit Evert skulle jag gjort en fuling och erbjudit #40 ett fett, flerårigt kontrakt mitt framför näsan på LHC. Han är precis rätt spelare att bygga en framtida ES-satsning kring. Spel i ny hall borde också kunna locka vår hårfagre vän
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster