Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
johannes_23 skrev:Kan nu också tala om att Fredrik Jaensson kritat på nytt kontrakt därav behåller vi våran kanske viktigaste spelare!!! Känns härligt nästa säsong kan bli riktigt rolig nu iallafall
johannes_23 skrev:Det råder lite oklarheter kring det, han har kontrakt men iochmed att han stack till (utlånades) till Karlskrona och att våran nya sportchef inte har sett honom spela denna säsongen så är det inte helt säkert att han gör det, men vi hoppas givetvis att sportchef Dag Larsson tar honom till nåder och låter honom få sin revanch som Jimmie har sagt till tidningarna att han vill ha liksom resterande IK också suktar efter, säsongen 07/08 kan bli riktigt bra om vi nu får ihop den där super linen som alla snackar om...
johannes_23 skrev:Är det till att vara ironisk, aja inte mig emot alla kan inte gilla alla, men jag kan iallafall utan att vara ironisk säga att ni är den klack jag gillar bäst förutom oss själva i moore support då Kan ju också passa på att fråga ner herr Markusson tänkt skriva på??
Stoffe skrev:Rögle verkar ju bli av med både Carlsson och Zackrisson. Går att jämföra med BOIS och Pikkarinen
OCH spelare som Ni värvar bryr sig inte om plånbokenjohannes_23 skrev:Så lite så, alltid kul att vara till hjälps...Magnus Eriksson svek IK och flyttade till Danska Cobras...Våran Kapten sållar sig alltså till plånboksgänget...fyyyyy
alfax skrev:Vad säger Du ,han som var en GUD i Ängelholm i höstas
johannes_23 skrev:På grund av en föredetta spelare i IK Oskarshamn som heter Sketer Moore han är/var allas vår förebild han var en drömlirare i IK under det glada 90 talet när vi klättrade som mest i tabellen så var det hans förtjänst att vi tog oss uppåt, personligen tycker jag att det är märkligt att hans tröja inte hissades i taket när han var här på besök sist...Men som sagt han är en av dom största i IK genom tiderna därav vårat namn.
Linkankopia skrev:Är det samme Skeeter Moore som spelade i Södertälje för en herrans massa år sedan månne?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 22 gäster