Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Mickeman skrev:Fan håller ni fortfarande på och ältar detta.Det är historia nu så lägg ner
Vad gör du själv för att skapa en ny diskussion om RR? Eller vad vill du?Mickeman skrev:Fan håller ni fortfarande på och ältar detta.Det är historia nu så lägg ner
Härmapan skrev:Jag var aningen ironisk men ville ändå peka på att det är en ganska tunn linje man trampar på.
Nu är RR mordhotad och alla fundamentalistiska aikare (vilket verkar vara en ganska stor "klick" som ingen i aik vill ta avstånd ifrån utan snarare visa förståelse för) vill se honom död.
Hade han varit en fjärdelinare hade detta inte ens genererat en notis i Pissbladet!
Hade aik velat bryta kontraktet likaså!
Pinsamt att läsa aik-inspeirerade forum!
Bee skrev:Tycker det är rätt att inte använda #21 det nr borde fan pensioneras om inte i hela världen så iaf i SWE....
PutteA skrev:Då får vi nog fan pensionera #5 nu med, för den mannen är fan större än #21, i mina ögon i alla fall!!
TwoTwo skrev:Markusson har inte förtjänat sin tröja upphängd, jag tycker det ska krävas riktigt mycket för det.
serra skrev:Precis, och därför undrar jag vad twotwo menar med riktigt mycket?
Kan ju vara så olika vad mycket är
Så vad menar du med mycket two two?
Räven skrev:Skulle Rosén spela resten av sin karriär i Lakers, så är han givetvis given att få sin tröja i taket, liksom Markusson och Augustin. Men det är givetvis viktigt att bestämma sig för vilka statut som ska gälla, samt vilka som utser det (styrelsen), det enda som jag med hundraprocent säkerhet vet är att vi skapar varken statuten eller beslutet vem som ska få sin tröja i taket och det är tur det.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 16 gäster