Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Jag tycker bestämt att TAIF har i allsvenskan att göra, om man nu kan börja levera någon gång.
faktum är att jag tror att dom flesta av oss TAIFARE är rätt glada att vi har Anders hos oss också. De finns ett par förvirrade själar helt klart som skriker efter Torsten och Anders avgång. Men de är inte många som tar dom på allvar.
Torsten och Anders har gjort en ENORM insats i vår jakt på allsvenskan. I år har de gått lite troll i skiten, De kan ingen förneka.
Men vi ska klara oss kvar, Och sen är de bara att lära av sina misstag och göra rätt till nästa säsong.
För min del hoppas jag Torsten och Anders orkar fortsätta!
Räven skrev: Man säger att man följer budget, men hur kan man ha en budget med tre tränarlöner och en ganska stor mängd med spelarlöner som tillkommit under säsongen.
PutteA skrev:MrMadhawk twittrar att han fått reda på vad Kaupilla, Elomo, Koivisto och Davidson tjänar! Enligt MrMadhawk är summan 450k per månad + sociala avgifter! Detta måste ju vara alla tillsammans, och det skulle innebära drygt 110k per spelare och månad + sociala. Detta skulle innebära att bara dessa 4 herrar kostar TAIF 2,7 milj om kontraktet ligger på 6 månader + sociala! Satan i gatan!!!!!
Anders L skrev:Netto?! Vad är det för valuta?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 30 gäster